Zapraszamy do zapoznania się z nową, rozbudowaną odsłoną portalu dlahandlu.pl, w której prezentujemy pełny obraz handlu: rynek, konsument, trendy w różnych branżach!

Redakcja

Niemcy wyprzedzają Wielką Brytanię i Francję w tempie wzrostu rynku e-commerce

Autor: pr 27 czerwca 2016 10:05

Z raportów Ecommerce Europe wynika, że w tym roku Niemcy zanotują największy wzrost na rynku zakupów konsumenckich online. Według szacunków, nasi zachodni sąsiedzi urosną o 12 proc. rok do roku, osiągając kwotę 66,9 mld euro. To pozwoli wyprzedzić w zestawieniu Wielką Brytanię i Francję.

 Wielką Brytanię i Francję. Pod kątem wartości rynku, mieszkańcy UK w dalszym ciągu pozostaną na czele, ponieważ ich pojedyncze transakcje są znacznie większe niż te wykonywane przez konsumentów z innych krajów. Wzrost Niemiec idealnie zgrywa się ze wzrostem całego rynku europejskiego e-handlu: spodziewany jest również 12 proc. wzrost, do kwoty 510 mld euro.

- Więcej zakupów to więcej przesyłek: przełożenie jest proste i dla naszego biznesu bardzo pozytywne. Gdybym jednak miał wybrać między modelem niemieckim (więcej drobnych zakupów) a angielskim (droższe zakupy), wolę model niemiecki. Nie tylko pozwala utrzymać wysoki procent wykorzystania posiadanej infrastruktury punktów odbioru i paczkomatów, ale też zapewnia właścicielom punktów stałe przychody od każdej obsłużonej paczki (a nie od jej wartości). Przesyłki o dużej wartości zdarzają się raz na jakiś czas i wolę traktować je jako bonus, świadectwo zaufania do operatora, a nie jako podstawowe źródło biznesu – stwierdza Rafał Brzoska, CEO of Integer.pl Group

Podobał się artykuł? Podziel się!


WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    13,49

  • Śr

    7,32

  • Min

    4,99

ProduktySklepyRegiony

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 9231

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.