Niestandardowa kampania marki Tyskie

Autor: dlahandlu.pl 14 czerwca 2019 13:44

Niestandardowa kampania marki Tyskie Fot. materiały prasowe

Banery z imionami sąsiadów umieszczone na jednej z kamienic w centrum Warszawy i sonda uliczna zachęcająca do przechodzenia na Ty - to kolejna odsłona kampanii marki Tyskie. Niestandardowe formaty reklamowe zawisły z okazji Europejskiego Dnia Sąsiada, przypadającego w tym roku na 28 maja. Tyskie po raz kolejny zachęciło Polaków do otwarcia się na siebie i przejścia na Ty z mieszkającymi za ścianą ludźmi.

Poprzednia akcja zachęcająca ludzi do Przechodzenia na Ty w barze umieszczonym w windzie w bloku, prowadzona przez markę, spotkała się z bardzo dobrym przyjęciem i udowodniła, jak duży potencjał tkwi w działaniach, opartych na tematach społecznych. Tym razem Tyskie postawiło na niestandardowe przedsięwzięcie w samym centrum stolicy. W ramach swojej platformy Przejdźmy na Ty, marka umieściła na elewacji jednego z budynków mieszkalnych w sercu Warszawy banery z imionami, zachęcając do tego, byśmy poznawali się nawzajem i przechodzili na Ty.

Termin przeprowadzenia akcji – Europejski Dzień Sąsiada –został wybrany nieprzypadkowo potraktowano go jako idealną okazję do zacieśnienia relacji z najbliższym otoczeniem. Pozwoliło to także na zwiększenie potencjału komunikacyjnego, dzięki dodatkowemu zainteresowaniu mediów ogólnopolskich. Tego dnia redakcje telewizyjne i radiowe chętnie wtórowały marce, zachęcając ludzi do przechodzenia na Ty.

Aktywacja została wsparta współpracą z Danielem Rusinem, youtuberem znanym jako Reżyser Życia, który był odpowiedzialny za społeczne pogłębienie tematu. W ramach współpracy przeprowadził on sondę, pytając jak my, Polacy, podchodzimy do naszych sąsiadów, czy chętnie przechodzimy z nimi na Ty - jakie mamy z nimi relacje, za co ich lubimy, doceniamy, a co nas w nich denerwuje, czy w ogóle ich znamy. Materiał, zachęcający też do przechodzenia z nimi na Ty, umieszczony na Youtube, w ciągu kilku dni obejrzało blisko 200 tys. osób. 

- Przejdźmy na Ty jest platformą, która daje nam dużo swobody w zakresie niestandardowych form komunikacji – mówi Kamila Sucharzewska, z zespołu marki Tyskie - Pokazujemy ludzkie emocje, radości, zachęcamy ludzi do zbliżania się do siebie. Tak też prowadzimy nasze działania komunikacyjne. Wcześniej sąsiedzi poznawali się przy Tyskim w windzie, dziś na swoich balkonach.

Działania marki zostały docenione zarówno przez mieszkańców, jak i branżę – reakcje wśród nich były bardzo pozytywne. Pod postami w grupach branżowych przeważały opinie potwierdzające, że taka forma kampanii outdorowych jest ciekawą i kreatywną formą obrandowania kamienic. Akcja odbiła się szerokim echem, czego dowodzą zasięgi materiałów opublikowanych przez influencerów oraz liczba polubień i komentarzy. 



WYBRANE DLA CIEBIE




BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    2,19

  • Śr

    1,01

  • Min

    0,64

ProduktySklepyRegiony


OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 7627
Ilość aktualnych ofert: 0
Ilość aktualnych ofert: 397 692

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.