Niewielkie wzrosty sprzedaży Metro Group

Autor: www.dlahandlu.pl 15 grudnia 2016 10:06

METRO GROUP podało pełne wyniki finansowe za rok obrotowy 2015/16. Sprzedaż całej grupy wyniosła 58,417 mld euro, co oznacza wzrost o 0,2 proc. LfL (w lokalnej walucie). W Niemczech sprzedaż to 22,622 mld euro (wzrost o 0,2 proc.). Sprzedaż w Zachodniej Europie (z wyłączeniem Niemiec) wyniosła 19,054 mld euro (spadek o 0,7 proc. LfL)., a we Wschodniej Europie 12,472 mld euro (wzrost o 0,8 LfL).


Sprzedaż like-for-like METRO Cash & Carry wzrosła w roku obrotowym 2015/16 o 0,6 proc. i wyniosła 28,999 mld euro. Media Saturn wygenerował sprzedaż w wysokości 21,869 mld euro (wzrost o 0,2 proc. LfL). Sprzedaż sieci Real to 7,478 mld euro (spadek LfL o 0,1 proc.).

EBIT (przed uwzględnieniem pozycji nadzwyczajnych) całej Grupy to 1,560 mld euro, Metro Cash&Carry 1,043 mld euro, Media-Saturn 454 mln euro, a sieci Real 100 mln euro.

30 marca METRO Group ogłosiło, że podzieli firmę na dział hurtowy i detaliczny. Spółka podała, że chce zakończyć podział w połowie 2017 roku.

 

 

Podobał się artykuł? Podziel się!


WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    27,80

  • Śr

    17,70

  • Min

    12,98

ProduktySklepyRegiony

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 9722

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 584697

POLECANE OFERTY

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.