Zapraszamy do zapoznania się z nową, rozbudowaną odsłoną portalu dlahandlu.pl, w której prezentujemy pełny obraz handlu: rynek, konsument, trendy w różnych branżach!

Redakcja

Niezadowoleni klienci mają teraz więcej mocy niż kiedykolwiek

Autor: pr, www.dlahandlu.pl 24 kwietnia 2014 12:07

Wraz z rozwojem nowych kanałów komunikacji i wzrostem świadomości ich potencjału wśród użytkowników Internetu, rośnie znaczenie zastosowania mediów społecznościowych w zakresie obsługi klientów.

W Polsce dostęp do Internetu ma 2/3 populacji, a średnia czasu spędzanego on-line to 4 godziny 59 minut.  Naturalnie więc część zapytań o produkty i usługi przenosi się do Internetu - dla wielu osób wygodniejsze staje się umieszczenie zapytania na stronie firmy na Facebooku lub w kanale na Twitterze niż sięgnięcie po telefon. Dodatkowo, jest to też miejsce, w którym klienci mogą spontanicznie wyrażać swoje - nie zawsze pozytywne - opinie na temat produktu bądź gwarancji. Jak wskazuje na blogu Teleperformance Mark Pfeiffer, executive vice president (firma działa na rynku usług outsourcingu w zakresie zarządzania relacjami z klientem) , powołując się na zewnętrzne źródła, media społecznościowe są więc także narzędziem, za pomocą którego można zadbać o zadowolenie klienta.

Jak pokazuje doświadczenie konsultantów Teleperformance, do kontaktu poprzez media społecznościowe dochodzi szczególnie w przypadkach, kiedy klienci poszukują informacji o aktualnej ofercie, zgłaszają usterki techniczne, bądź ciekawią ich szczegółowe kwestie na temat wybranego produktu. Dzięki regularnemu monitoringowi forów i serwisów, takich jak Facebook czy Twitter, konsultanci wyłapują także te zapytania, które nie są umieszczane bezpośrednio w kanale firmy, a zostały opublikowane na prywatnych „tablicach" użytkowników. Śledzenie publicznie dostępnych opinii jest dziś niezbędne do tego, aby kompleksowo wspierać przedsiębiorstwa w obsłudze klientów. Dlatego firmy, które nie są obecne w tych kanałach lub nie reagują w odpowiedni sposób i we właściwym czasie, nie tylko narażają się na straty wizerunkowe, ale także nie wykorzystują szans, jakie niesie taka komunikacja.



WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    3,99

  • Śr

    2,99

  • Min

    2,39

ProduktySklepyRegiony

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 9324

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 553718

POLECANE OFERTY

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.