Niszowy asortyment szansą dla małych sklepów

Autor: dlahandlu.pl 10 września 2013 09:37

Niszowy asortyment szansą dla małych sklepów

Zdaniem Roberta Cierlickiego, prowadzącego sklep Wędliny Staropolskie przy ul. Żelaznej róg Chłodnej w Warszawie w sytuacji zalewu rynku przez wielkie sklepy tą samą ofertą przetworzonej żywności szansą dla małych sklepów jest poszukiwanie nisz i zamawianie towaru u lokalnych producentów, stawiających na domowe receptury, czy produkujących żywność na terenach czystych ekologicznie.

Oprócz wędlin i wyrobów garmażeryjnych w ofercie sklepu w ostatnim czasie pojawiły się kwas chlebowy, domowe konfitury, naturalne soki czy dodatki do mięs.

Zdaniem Roberta Cierlickiego mały handel nie ma szansy konkurowania z wielkimi sieciami ceną, ale może konkurować jakością oferty, ponieważ w sytuacji, gdy coraz więcej konsumentów cierpi m.in. z powodu alergii pokarmowych poszukiwane stają się wędliny z małych ubojni, wyrabianych według starych receptur, nieprzemysłowych, bez dodatków smakowych.

-Jak klient spróbuje naszych wyrobów trudno mu już wrócić do tych produkowanych w wielkich przemysłowych fabrykach - uważa właściciel. 

Podobał się artykuł? Podziel się!


WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 9455

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.