Niższa sprzedaż w sklepach Intersport

Autor: wnp.pl 3 stycznia 2019 20:57

Łączne przychody netto spółki Intersport Polska ze sprzedaży w czwartym kwartale 2018 r. wyniosły 47,88 mln zł, czyli o 6,3 proc. mniej niż w czwartym kwartale 2017 roku, kiedy przychody wyniosły 51 mln zł. Narastająco, od stycznia do grudnia 2018 r. spółka Intersport Polska osiągnęła łączne przychody netto ze sprzedaży w wysokości 181,9 mln zł, czyli o 1,1 proc. mniej niż w 2017 r.

W związku z restrukturyzacją sieci handlowej powierzchnia sprzedaży w czwartym kwartale 2018 roku była mniejsza rok do roku o 5,4 proc. Spółka chwali się przy tym, że dynamika sprzedaży za pośrednictwem internetu wzrosła w tym okresie o 58 proc.

Główne wzrosty sprzedaży odnotowano w kategoriach fitness damski, buty sportowe, rowery i running, zaś największe spadki sprzedaży w kategoriach turystyka i narciarstwo - głównie ze względu na wysokie temperatury utrzymujące się w październiku i listopadzie 2018 r.

Narastająco, od stycznia do grudnia 2018 r. spółka Intersport Polska osiągnęła łączne przychody netto ze sprzedaży w wysokości 181,9 mln zł, czyli o 1,1 proc. mniej niż w 2017 r., kiedy przychody wyniosły 183,9 mln zł.

W 2018 r. dynamika sprzedaży za pośrednictwem kanału internetowego wzrosła o 57 proc.

Jednocześnie rok do roku spółka odnotowała wzrost marży wartościowej o 4,3 proc. oraz wzrost obrotów o 0,4 proc. w ujęciu LFL tj. na bazie porównywalnych sklepów.

Wg stanu na dzień 31 grudnia 2018 roku powierzchnia handlowa sieci Intersport Polska była mniejsza rok do roku o 5,4 proc.

Sieć Intersport posiada 31 salonów w Polsce.

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE




BĄDŹ NA BIEŻĄCO


OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 847

GORĄCE OFERTY

Ilość aktualnych ofert: 403880

POLECANE OFERTY

Ilość aktualnych ofert: 397 692

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.