Nowa aplikacja mobilna wspierająca zakupy w centrach Atrium

Autor: pr, dlahandlu.pl 17 maja 2017 13:11

Grupa Atrium, poszukując innowacyjnych rozwiązań sprzedażowych, wprowadza do swoich obiektów aplikację mobilną ShopFun. Spółce udało się połączyć w niej usługi lokalizacyjne, funkcje wspierające zakupy, elementy grywalizacji i system nagradzania.

Aplikacja powstała, aby pełnić funkcję nowoczesnego narzędzia marketingu dla najemców, a dla klientów stać się przewodnikiem i doradcą, dostarczając pozytywnych doświadczeń zakupowych i dodatkowych wrażeń podczas pobytu w centrum. W Polsce premiera aplikacji odbyła się 13 maja w Focus Bydgoszcz, a od 10 czerwca będzie aktywna również w Atrium Targówek w Warszawie. 

Aplikacja na podstawie zebranej historii aktywnych uczestników samodzielnie dostosowuje komunikaty i oferty do preferencji użytkownika. Atrium, dzięki technologii beaconów, umożliwia dopasowanie do każdego klienta oferty marek znajdujących się w centrum, gromadząc najciekawsze dla niego propozycje. Dla najemców Atrium aplikacja stanie się narzędziem nowoczesnego marketingu i umożliwi poznanie profilu klientów oraz precyzyjne targetowanie swojej oferty.

Aplikacja ShopFun początkowo będzie dostępna w trzech centrach handlowych: Focus Bydgoszcz, Atrium Targówek w Warszawie oraz Atrium Flora w czeskiej Pradze. W przyszłości usługa ma objąć wszystkie obiekty w ramach Grupy Atrium, a jedna aplikacja będzie aktywna dla wszystkich centrów. Aplikację będzie można ściągnąć bezpłatnie z AppStore i Google Play.

 

Podobał się artykuł? Podziel się!


WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    4,95

  • Śr

    3,92

  • Min

    3,31

ProduktySklepyRegiony

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 7620

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 549754

POLECANE OFERTY

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.