Zapraszamy do zapoznania się z nową, rozbudowaną odsłoną portalu dlahandlu.pl, w której prezentujemy pełny obraz handlu: rynek, konsument, trendy w różnych branżach!

Redakcja

Nowa część Ferio skomercjalizowana w 100 proc.

Property News 17 września 2013 12:27

Marka odzieżowa Pepco i salon z odzieżą sportową 4F to kolejni i jednocześnie ostatni najemcy, którzy dołączą do nowej części Centrum Handlowego Ferio w Starym Mieście. Dobudowywana powierzchnia jest już skomercjalizowana w 100 proc.

Salon Pepco, który zajmie powierzchnię 290 mkw., będzie zlokalizowany przy wschodnim wejściu do Centrum. Marka 4F natomiast przejmie lokal o powierzchni 145 mkw., położony obok przyszłego salonu C&A. Oprócz wspomnianych marek w nowej części Centrum zostaną również otwarte salony Smyk, Mohito, Rossmann, CCC i Martes Sport.

- Centrum Handlowe Ferio, ze względu na swoją lokalizację, bardzo dobre wyniki sprzedażowe i dominującą pozycję w regionie okazało się niezwykle atrakcyjne dla nowych najemców. Najlepszym tego dowodem jest fakt, że nowa część Centrum została w 100% skomercjalizowana na długo przed pierwszymi planowanymi otwarciami nowych sklepów, które przewidziane są na październik br. i marzec przyszłego roku - mówi Katarzyna Tondel-Jędrzejczak z Balmain Asset Management.

W wyniku rozbudowy Ferio zmienił się także układ lokali położonych w istniejącej części Centrum, gdzie również pojawią się nowe marki. Otwarcie pierwszych nowych salonów - Stradivarius i 4F przewidziane jest już na koniec września, kolejne - House i Cropp już w październiku.

Podobał się artykuł? Podziel się!


WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    6,26

  • Śr

    4,13

  • Min

    3,39

ProduktySklepyRegiony

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 9558

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 550351

POLECANE OFERTY

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.