Zapraszamy do zapoznania się z nową, rozbudowaną odsłoną portalu dlahandlu.pl, w której prezentujemy pełny obraz handlu: rynek, konsument, trendy w różnych branżach!

Redakcja

Nowa forma zamawiania towarów w Amazonie

Autor: PAP 1 kwietnia 2015 19:43

Wybrani klienci Amazona mogą od wtorku zamawiać towary codziennego użytku za pomocą dostarczonego przez firmę specjalnego przycisku zsynchronizowanego wcześniej z aplikacją dla smartfonów. Przycisk "Dash" jest stale podłączony do sieci bezprzewodowej.

Amazon informuje, że urządzenie jest małych rozmiarów i można je zamontować np. na szafce w kuchni czy na pralce. Użytkownik musi je najpierw skonfigurować za pośrednictwem mobilnej aplikacji Amazona, aby móc za pomocą jednego wciśnięcia przycisku zamówić pożądany produkt. Po naciśnięciu "Dash" klient otrzymuje powiadomienie na telefon, aby w razie pomyłkowego uruchomienia urządzenia móc anulować zakupy. Przycisk jest zaprogramowany, aby reagować tylko na jedno wciśnięcie. Następne zamówienie za jego pomocą jest możliwe po otrzymaniu towaru.

Amerykański sklep internetowy przygotował przyciski "Dash" dla kilku produktów codziennego użytku takich jak: ręczniki papierowe, karma dla psów, kremy nawilżające, napoje itp.

Urządzenie jest na razie dostępne tylko dla wybranych klientów usługi "Amazon Prime". Przycisk jest darmowy.

Firma Amazon rozpoczęła działalność w 1995 roku jako księgarnia internetowa. Jako pierwsza wprowadziła możliwość recenzowania zakupionych towarów oraz tzw. zakupy 1-Click - przez jedno kliknięcie. Obecnie sprzedaje szereg towarów, m.in. zabawki, płyty czy produkty elektroniczne.

Podobał się artykuł? Podziel się!


WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    13,49

  • Śr

    7,32

  • Min

    4,99

ProduktySklepyRegiony

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 9231

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.