Nowa kampania i konkurs marki Kubuś

Autor: portalspozywczy.pl 9 lutego 2017 11:23

Nowa kampania i konkurs marki Kubuś Fot. mat. pras.

Kubuś niedawno wprowadził nową kolekcję naklejek dostępnych pod etykietkami wybranych produktów. Tym razem jest to edycja poświęcona emocjom i uczuciom. Najnowszej niespodziance Kubusia dla dzieci towarzyszy kampania reklamowa oraz dodatkowe aktywności oraz konkurs.

Spot utrzymany jest konwencji, która pojawiła się wraz z pierwszą edycją naklejek Kubusia. W nowej reklamie kolejny raz widzimy Kubusia, który chodzi po lesie z lupą i rozgląda się, ewidentnie czegoś szukając. W końcu znajduje butelkę soku, pod której etykietą kryje się niespodzianka. Tym razem to wyjątkowe naklejki z zabawnymi minkami. 

To już kolejna z serii różnych edycji zabawnych i edukacyjnych naklejek, jakie marka wprowadza w formie gratisu pod etykietkami produktów. Obiekt poszukiwań Kubusia to gratka dla każdego dziecka – zestaw 40 różnych buziek obrazujących emocje. Naklejki dostępne są pod etykietkami wybranych produktów Kubuś.

Kolorowe minki można dowolnie naklejać na zabawkach, ozdabiać nimi przedmioty, układać z nich kompozycje albo wymieniać się nimi z przyjaciółmi. Ale to nie wszystko. W wybranych sklepach wraz z promocyjnymi produktami można zdobyć unikalne okrycia twarzy z nadrukami szalonych buziek z Kubusiowych naklejek. Kupując 4 produkty marki Kubuś (Kubuś GO!, Kubuś 100% i Kubuś Play) okrycie twarzy można odebrać za 1 grosz. Należy ich szukać w wybranych sklepach w sieciach Tesco (02-15.02.2017), Carrefour (15-27.02.2017) i Mila (15-21.02.2017).

 

Podobał się artykuł? Podziel się!


WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    6,49

  • Śr

    3,61

  • Min

    2,48

ProduktySklepyRegiony

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 9084

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 584697

POLECANE OFERTY

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.