PARTNER PORTALU
  • Partner portalu: EY
  • Partner portalu

Nowa kampania i loteria piwa Królewskie

Autor: pr 4 lipca 2019 14:52

Nowa kampania i loteria piwa Królewskie Fot. materiały prasowe

Ruszyła kolejna odsłona loterii promocyjnej piwa Królewskie, która tradycyjnie już związana jest z klubem Legia Warszawa. Do wygrania jest piwo lub koszulki w barwach Legii z nazwą własnej dzielnicy lub miejscowości. Promocję wspiera kampania pod hasłem „Moje miejsce zawsze z Legią”.

„Moje miejsce zawsze z Legią” to hasło kampanii Królewskiego oraz tytuł filmu, który przedstawia historię spikera Legii Łukasza „Jurasa” Jurkowskiego oraz fotografa Piotra Kuczy. W filmie autorstwa Krzysztofa Kiziewicza, bohaterowie opowiadają jak i gdzie rodziła się ich miłość do Legii. Film można obejrzeć na kanale Legia TV na YT oraz na stronie zawszezlegia.krolewskie.pl.



1 lipca rozpoczęła się nowa loteria promocyjna Królewskiego, oparta o lubiany przez konsumentów mechanizm instant win – czyli natychmiastowej nagrody. Kupując teraz butelkę lub puszkę Królewskie Jasne Pełne w opakowaniach oznaczonych promocją, każdy ma szansę wygrać piwo lub unikalną koszulkę w barwach Legii, dodatkowo personalizowaną nazwą swojej dzielnicy lub miejscowości.

Informacja o nagrodzie znajduje się pod kapslem lub zawleczką. Jeśli widnieje tam napis „Wygrałeś Królewskie JP 2019” lub „1xKról 2019”, nagrodę – 1 puszkę 500 ml piwa Królewskie można odebrać u sprzedawcy w dowolnym sklepie oznaczonym promocją. Lista sklepów dostępna jest na stronie www.krolewskie.pl.

O wygranej koszulce informuje napis „Koszulka 2019” lub „Koszulka”. Pod informacją o nagrodzie znajduje się kod, który trzeba zarejestrować na stronie Królewskiego pod adresem https://loteria.krolewskie.pl/. Po poprawnym zarejestrowaniu kodu, zwycięzca otrzyma na maila wiadomość ze specjalnym linkiem do Legia Warszawa FanStore oraz e-kodem, który uprawnia do zamówienia koszulki. Po wpisaniu e-kodu na stronie sklepu, można wybrać koszulkę z nazwą swojej dzielnicy lub z listy wybrać miejscowość, która zostanie na niej umieszczona. Jeśli pod kapslem lub zawleczką znajdziemy informację „Królewski smak 2019”, nie pozostaje nic innego, jak cieszyć się smakiem piwa i grać dalej.

Promocję wspiera szeroka kampania digitalowa i outdoorowa oraz dedykowane materiały promocyjne w sklepach. Za komunikację ATL i BTL marki Królewskie odpowiada agencja JUST. Działania digital i social media realizuje agencja TWIN, a za PR odpowiada agencja ROOTS. Planowaniem i zakupem mediów zajmuje się dom mediowy Starcom. Organizatorem loterii promocyjnej jest G3 Group.

 

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE




BĄDŹ NA BIEŻĄCO


OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 7394
Ilość aktualnych ofert: 493979

POLECANE OFERTY

Ilość aktualnych ofert: 397 692

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.