Nowa kampania Lubelli inspirowana reklamami produktów Madej Wróbel?

Autor: wirtualnemedia.pl 17 lutego 2016 09:55

Grupa Maspex Wadowice rozpoczęła nową kampanię makaronów Lubella pod hasłem „1000 pomysłów. Jedna Lubella”. Agencja Schulz Brand Friendly twierdzi, że twórcy tych reklam inspirowali się realizowaną kilka miesięcy temu przez nią kampanią dla firmy Madej Wróbel - czytamy na portalu Wirtualnemedia.pl.

Rozpoczęta kampania Lubelli powstała w oparciu o nowy kierunek komunikacji marki, który zakłada promowanie brandu poprzez pokazywanie niestandardowych, a zarazem bardzo prostych przepisów na dania makaronowe. Ma to być najdłuższa w historii marki kampania.

Działania reklamowe prowadzone są pod hasłem „1000 pomysłów, jedna Lubella”, a za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy Mindshare.

Gdy odpowiadająca za tę kampanię GPD Agency opublikowała reklamę Lubelli na swoim profilu na Facebooku, agencja Schulz Brand Friendly umieściła tam swój komentarz: „Cieszymy się, że możemy inspirować nie tylko naszych Klientów, ale również Kolegów i Koleżanki z branży! Widzimy, że "1000 improwizacji z kiełbasy", które stworzyliśmy dla marki Madej Wróbel znalazły godnych naśladowców! Pozdrawiamy :) #1000inspiracjiSchulza”.

GPD Agency odpowiedziało tak: „Forma kulinarnego tutorialu nie jest niczym nowym w świecie reklamy. Często spotykana na YouTube, rzadka w ATL-owych spotach - i tutaj Lubella jest pionierem. „Pomysły, przepisy, sposoby na…” to dość powszechne określenia w komunikowaniu inspiracji w świecie food. Naszą platformą jest „1000 pomysłów, jedna Lubella” - pomysł oparty na opozycji, i to właśnie słowo „jedna” odróżnia komunikację Lubelli od tysiąca innych kampanii z 1000 w nazwie(...)". 

Więcej na Wirtualnemedia.pl

Podobał się artykuł? Podziel się!


WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    2,39

  • Śr

    1,87

  • Min

    1,19

ProduktySklepyRegiony

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 7614

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.