Nowa kampania marki Fithia

Autor: pr 26 września 2016 10:25

We wrześniu ruszyła kampania promocyjna marki Fithia. Linia obejmuje produkty do smarowania oraz oleje rzepakowe z dodatkiem olejów tłoczonych na zimno. Hasło kampanii to Smak Wyzwolony.

Marka Fithia to odpowiedź na trendy konsumenckie w obszarze tzw „kuchennego smart”. To zupełnie nowy trend na rynku polskim, bo jak się okazuje w kuchni najbardziej cieszy nas przyrządzanie potraw, które sami sobie wymyślimy.

Linia produktów Fithia dedykowana jest wszystkim tym, którzy cenią smaczne i zdrowe posiłki a nie chcą lub nie mają czasu na ich przygotowanie. Swój wyjątkowy smak i kolor Fithia zawdzięcza dodatkowi naturalnych olejów tłoczonych na zimno. 

W skład linii wchodzą trzy produkty do smarowania z dodatkiem olejów tłoczonych na zimno (z pestek dyni, lnianym oraz słonecznikowym). Ofertę uzupełniają trzy warianty oleju rzepakowego z pierwszego tłoczenia: z dodatkiem oleju lnianego, z dodatkiem oleju z pestek dyni i z dodatkiem oliwy z oliwek extra virgin.

Kampania wspierająca launch nowej marki z portfolio Bielmar oparta jest o działania w Internecie (w tym social media) i w prasie o tematyce poradnikowej oraz lifestylowej.
Kampania trwać będzie do końca grudnia 2016 roku.
Za kreację odpowiedzialna jest Agencja Hi, za zakup mediów i działania PR odpowiada agencja Zaza Media.

 

 

Podobał się artykuł? Podziel się!


WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    8,99

  • Śr

    6,37

  • Min

    3,49

ProduktySklepyRegiony

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 7781

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.