Zapraszamy do zapoznania się z nową, rozbudowaną odsłoną portalu dlahandlu.pl, w której prezentujemy pełny obraz handlu: rynek, konsument, trendy w różnych branżach!

Redakcja

Nowa kampania marki Żywiec

Autor: pr 29 września 2016 11:42

W tym roku Żywiec świętuje okrągły jubileusz i z tej okazji pod hasłem „Chce się Ż od 160 lat” marka rozpoczęła kampanię, w której manifestuje nieustającą radość z życia. W nowych spotach, które od poniedziałku (26.09.) oglądać można w telewizji, Żywiec w lekki, humorystyczny sposób przedstawia opowieść o niesamowitej „chęci do Ż” jaka przez te wszystkie lata towarzyszyła Polakom.

Dwie 30-sekundowie reklamy emitowane są we wszystkich ogólnopolskich stacjach telewizyjnych, a także na VOD. Ponadto komunikacja Żywca obejmie również media społecznościowe, prasę, nośniki zewnętrzne oraz materiały w punktach sprzedaży. 

W ramach nowej kampanii Żywiec przygotował też szereg działań celebrujących ten ważny dla marki jubileusz. Do sklepów w całej Polsce trafiła właśnie limitowana edycja piwa Żywiec Szampańskie, którym każdy będzie mógł wznieść toast za długie i szczęśliwe Ż.

W październiku z kolei ponownie otwarte zostanie odnowione Muzeum Browaru w Żywcu. Nowoczesna, interaktywna wystawa przystosowana jest do rosnących oczekiwań zwiedzających i jeszcze ciekawiej prezentuje historię Browaru, marki Żywiec i bogactwo piwnego świata.

Kampanię dla marki Żywiec stworzyła agencja Ogilvy&Mather. Motyw przewodni komunikacji oraz materiały POS zaprojektowała agencja JUST. Za działania digital odpowiada agencja Gong, działania PR – Roots PR. Media zaplanował i zakupił MediaVest. Spot wyprodukował dom produkcyjny Opus Film.

 

 

Podobał się artykuł? Podziel się!


WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    4,99

  • Śr

    3,14

  • Min

    2,48

ProduktySklepyRegiony

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 9393

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.