Nowa kampania Michałków marki Wawel

Autor: pr 26 października 2018 12:55

Nowa kampania Michałków marki Wawel Fot. materiały prasowe

M!chałki z Wawelu skróciły swoją nazwę do charakterystycznego M!, które tej wiosny pojawiło się już na nowych opakowaniach słodyczy. Celem kampanii jest dalsze budowanie świadomości nowej nazwy produktu oraz utrwalenie wśród konsumentów nowoczesnego opakowania w charakterystycznych kolorach. Zaplanowano kampanię digital, kilka tysięcy spotów telewizyjnych, wsparcie w sklepach, a także mocną akcję promocyjną w salach kinowych oraz konkurs.

W ramach promocji M! z Wawelu pojawią się spoty, które do końca grudnia będą emitowane w wiodących stacjach telewizyjnych: m.in. TVP, TVN i Polsat.  Marka postawiła także na mocną kampanię digital oraz działania w salach kinowych sieci Cinema City i IMAX. W kinach pojawią się reklamy na plazmach, materiały POS oraz akcje promocyjne, a dzięki samplingowi produktów widzowie podczas seansów będą mogli spróbować wszystkich smaków M!chałków z Wawelu.

26 października rusza także konkurs kinowy. Aby wziąć w nim udział, wystarczy napisać… najkrótszą i najciekawszą recenzję filmu. Do wygrania super nagrody – komputery M! z Wawelu oraz bilety do kin. Konkurs wspierać będzie największy sampling w historii marki i kampania digital. Zgłoszenia będą zbierane od 26 października do 15 listopada.

Za przygotowanie spotów TV odpowiada Pigeon Studio, zakupem mediów zajął się Mets, a za kampanię digital, akcję promocyjną w kinach oraz konkurs odpowiada Schulz Brand Friendly.

Podobał się artykuł? Podziel się!


WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    10,99

  • Śr

    6,01

  • Min

    2,95

ProduktySklepyRegiony

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 8016

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 557388

POLECANE OFERTY

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.