PARTNER PORTALU
  • Partner portalu: EY

Nowa kampania Pepsi z udziałem influencerów

Autor: dlahandlu.pl 10 września 2019 13:03

Nowa kampania Pepsi z udziałem influencerów Fot. materiały prasowe

Trwa letnia kampania Pepsi „To Pepsi dla Was”, która jest wprowadzeniem nowego, globalnego pozycjonowania Pepsi - FOR THE LOVE OF IT. Komunikacja skupiona jest wokół uznania dla postaw i pasji młodych ludzi. Marka zachęca do podążania za swoimi zainteresowaniami i ich rozwijaniem, a także oddawania się temu, co angażuje, sprawia radość i przyjemność.

Na potrzeby kampanii, opartej na sloganie „To Pepsi dla Was”, opracowane zostały 24 unikalne hasła reprezentujące postawy konsumentów. Są one również formą podziękowania dla wszystkich, którzy wzięli udział w tegorocznej, siódmej edycji Wyzwania Smaku Pepsi, z których 59% wskazało wybór Pepsi. Hasła znalazły się na limitowanej edycji opakowań Pepsi i Pepsi Max. Dodatkowe wzmocnienie przekazu zapewniają materiały video publikowane w TV oraz kanałach cyfrowych, jak również reklamy miejskie i artystyczne murale obecne w największych polskich miastach.

Limitowana edycja puszek Pepsi ukazuje 24 oryginalne hasła kierowane do młodych ludzi zachęcające ich do konsekwentnego podążania wybraną drogą. W nawiązaniu do tej idei marka postanowiła zainicjować współpracę z artystami, influencerami i pozytywnie zakręconymi (nie)zwykłymi ludźmi, którzy na co dzień dają świadectwo zaangażowania w swoje pasje.

Wśród nich są m. in. Gimper, Jessica Mercedes, czy Dezy, którzy wzięli udział w przygotowaniu filmów promujących wartości wspólnie wyznawane przez bohaterów oraz markę. Oprócz tych bardziej rozpoznawalnych postaci, Pepsi postawiła na współpracę z mniej znanymi osobami, które tak samo mocno angażują się w codzienną działalność. 

Akcji promocyjnej towarzyszy silne wsparcie w internecie oraz TV. W digitalu znalazło się aż

9 filmów video przedstawiających naszych bohaterów. Za produkcję tych materiałów odpowiadają agencja Artegence, dom produkcyjny Makata Production oraz reżyser Piotr Matejkowski. Z kolei w telewizji będzie można obejrzeć aż 6 spotów opowiadających różne historie inspirowane wybranymi hasłami: „Dla tych, którzy idą pod prąd”, „Dla tych, którzy wiedzą kiedy odpuścić”, „Dla tych, którzy zawsze chcą więcej”, „Dla tych, którzy idą na całość”, „Dla tych, dla których plan to brak planu” i „Dla tych, którzy nie boją się wyzwań”. Spoty wyprodukowane zostały przez Papaya Films, wyreżyserowane przez Antoniego Nykowskiego i opracowane przez agencję BBDO.

Kampania otrzymała również silne wsparcie OOH, skupione w ulubionych miejscach odbiorców w Warszawie, Katowicach, Wrocławiu, Poznaniu i Krakowie. Artystą wizualnym zaproszonym do opracowania projektu murali jest Patryk Hardziej, multidyscyplinarny ilustrator, projektant grafik oraz researcher, a także wykładowca Akademii Sztuk Pięknych w Gdańsku. Murale wykonało Good Looking Studio, specjalizujące się w tym obszarze, a gotowe obrazy zobaczyć można w różnych miejscach w Warszawie, Wrocławiu, Poznaniu i Krakowie. Działaniom towarzyszyć będzie kampania wizerunkowa w punktach sprzedaży na terenie całego kraju (POSM).





Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE




BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    3,89

  • Śr

    3,36

  • Min

    2,51

ProduktySklepyRegiony


OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 7962
Ilość aktualnych ofert: 499698

POLECANE OFERTY

Ilość aktualnych ofert: 397 692

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.