Nowa kampania piwa Żubr

Autor: pr 5 czerwca 2013 14:13

Nowa kampania piwa Żubr

Rozpoczęła się nowa kampania Żubra. Głównym elementem ogólnopolskiej kampanii jest spot, który będzie emitowany w telewizji od 8 czerwca. Obecnie można go obejrzeć przedpremierowo na fanpage'u marki na Facebooku.

Nowy spot Żubra wpisuje się w konwencję dotychczasowych, znanych reklam marki, słynących z subtelnego humoru, zabawy konwencją i gier słownych. Tym razem hasło nawiązuje do poszukiwania naturalnej równowagi, nawiązując również do warzenia piwa. Główny bohater spotu - Żubr, nieodłącznie kojarzący się z naturą, przyrodą i spokojem - jest pokazany w reklamie jako „Wywarzony z natury".

Za koncepcję kreatywną i realizację spotu odpowiada agencja Paralotna. Reklama będzie emitowana w największych ogólnopolskich stacjach TV. Obecnie spot można obejrzeć przedpremierowo na facebookowym profilu marki.

- Żubr to piwo kojarzące się ze spokojem i przyrodą. Jego naturalnym otoczeniem jest puszcza, w której odzyskuje charakterystyczną dla siebie równowagę. Dlatego spotowi towarzyszy hasło „Wywarzony z natury" - powiedziała Aleksandra Zarychta-Kuzalska, kierownik ds. PR marek w Kompanii Piwowarskiej.

Letnia kampania Żubra obejmuje także OOH (billboardy) i działania w Internecie (m.in. konkursy dla konsumentów oraz też działania na profilu marki na Facebooku, gdzie obecnie spot jest dostępny przedpremierowo). Kampanię będą wspierać także sponsoring Lata z Radiem, reklama prasowa oraz działania w gastronomii i handlu. Kampania potrwa do końca sierpnia.

Podobał się artykuł? Podziel się!


WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    1,99

  • Śr

    0,99

  • Min

    0,64

ProduktySklepyRegiony

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 6033

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.