Zapraszamy do zapoznania się z nową, rozbudowaną odsłoną portalu dlahandlu.pl, w której prezentujemy pełny obraz handlu: rynek, konsument, trendy w różnych branżach!

Redakcja

Nowa kampania reklamowa Visa obecna także w sieciach handlowych

Autor: dlahandlu.pl 5 marca 2015 11:16

Ruszyła sześciotygodniowa kampania promocyjna „Spróbuj czegoś nowego z Visa", która zachęca posiadaczy kart Visa do płacenia nimi zarówno w stacjonarnych punktach sprzedaży, jak i w sklepach internetowych.

Centralnym elementem promocji jest konkurs zachęcający użytkowników kart Visa, aby podzielili się zdjęciami oraz filmami wideo, dokumentującymi to, czego dokonali. Trwającą od 27 lutego do 9 kwietnia br. promocję wspiera m.in. telewizyjna kampania reklamowa. Dodatkowo, w wybranych czterech miastach Polski, osoby odwiedzające centra handlowe będą miały okazję zetknąć się z tzw. rozszerzoną rzeczywistością.
W ramach konkursu „Spróbuj czegoś nowego z Visa" osoby, które dokonają płatności z Visa, zarejestrują transakcję na stronie konkursowej www.konkurs.visa.pl oraz opiszą lub udokumentują na zdjęciu albo nagraniu audio-wideo, czego nowego spróbowali w życiu dzięki płatności kartą Visa, będą mogły zdobyć codziennie 24 karty przedpłacone Visa o wartości 200 zł każda, a raz w tygodniu kartę przedpłaconą Visa o wartości 1000 zł. Nagrodą główną w konkursie jest samochód osobowy - hybrydowa Toyota Auris Premium Style.

W wybrane dni marca i kwietnia osoby odwiedzające centra handlowe - Złote Tarasy w Warszawie (14-15 marca), Bonarkę w Krakowie (21-22 marca), Magnolię we Wrocławiu (28-29 marca) oraz Galerię Bałtycką w Gdańsku (1-2 kwietnia) w specjalnych strefach Visa będzie można m.in. spotkać się ze zwierzętami, doświadczyć lądowania na Księżycu czy spotkania z UFO dzięki rozszerzonej rzeczywistości. Osoby odwiedzające te miejsca otrzymają dodatkowo kupony rabatowe do wykorzystania u partnerów akcji - w sieciach C&A (Kraków) oraz Intersport (Warszawa, Wrocław, Gdańsk). Eventy będą wspierane bardziej tradycyjnymi działaniami reklamowymi w poszczególnych centrach handlowych - m.in. animacjami na ekranach.

Promocję „Spróbuj czegoś nowego z Visa" wspiera kampania reklamowa w telewizji (emisja spotów m.in. na kanałach TVP, w kanale Polsat oraz TVN), internecie (reklama display m.in. w serwisach Onet.pl, Interia.pl, Wp.pl) oraz w wybranych punktach sprzedaży (m.in. w kasach PKP Intercity czy w sieciach handlowych Piotr i Paweł, Alma i Tesco). 
Kampania telewizyjna wykorzystuje nową identyfikację wizualną marki, a także nowe hasło - „Visa zawsze, wszędzie" („Visa always on").
Organizacja nawiązała także współpracę z popularnymi vlogerami - Cyber Marianem oraz Pauliną Mikułą prowadzącą blog „Mówiąc inaczej". Oboje przedstawią swoim odbiorcom w specjalnych materiałach wideo, czego nowego spróbowali razem z Visa.

Podobał się artykuł? Podziel się!


WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    6,26

  • Śr

    4,12

  • Min

    3,39

ProduktySklepyRegiony

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 9469

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.