Nowa kampania wizerunkowa Karmi. Marka podkreśla swój uniseksowy charakter

Autor: pr 25 maja 2017 10:32

Nowa kampania wizerunkowa Karmi. Marka podkreśla swój uniseksowy charakter

W ramach odświeżenia marki, pod koniec maja, Karmi wprowadza na rynek nowe opakowania z hasłem „Nie za słodkie, nie za gorzkie”. Jest to element kampanii wizerunkowej, która ma zwrócić uwagę konsumentów, że bezalkoholowe piwo Karmi jest idealne zarówno dla kobiet jak i dla mężczyzn.

Karmi choć jest piwem ma nietypowy dla piwa smak, harmonijnie łączący lekką piwną goryczkę z delikatną nutą słodyczy. Uzyskuje się go warząc Karmi tradycyjną metodą i stosując klasyczne piwowarskie składniki - chmiel i kilka rodzajów słodów: pilzneński, monachijski, karmelowy i palony. To one nadają smak oraz ciemno–brązową barwę. Karmi jest warzone w ten sposób w Browarze Okocim od 1994 roku.

- Dotychczas często uważano, że Karmi to słodki napój dla pań – mówi Aleksandra Niemczyk, menedżer marki. Tymczasem unikalna receptura, idealnie dobrane typowo piwne składniki i klasyczne metody warzenia sprawiają, że jest to po prostu piwo. Naszą nową kampanią chcemy rozprawić się ze stereotypowym postrzeganiem tej marki. Pokazujemy, że Karmi jest nie za słodkie i nie za gorzkie - dodaje Niemczyk.

Uniseksowy charakter marki podkreślają nowe opakowania. Uproszczona grafika etykiet, z symbolem kłosów jęczmienia oraz szyszki chmielu podkreśla piwny charakter Karmi i zachęca do spróbowania zarówno panie jak i panów.
Nową strategię marki pod hasłem „Nie za słodkie, nie za gorzkie” stworzyła firma doradcza Kubuj Strategia, za rebranding odpowiada agencja Dragon Rouge.
Wprowadzeniu Karmi w nowych opakowaniach towarzyszą działania na poziomie sklepów oraz w mediach społecznościowych. Za kreację ATL-ową i BTL-ową, odpowiada Red8 Advertising a za działania w social media Red8 Digital.

 

Podobał się artykuł? Podziel się!


WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    0,60

  • Śr

    0,34

  • Min

    0,19

ProduktySklepyRegiony

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 7680

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.