Nowa komunikacja deserów Słodka Chwila Dr. Oetkera

Autor: dlahandlu.pl 16 stycznia 2019 12:36

Nowa komunikacja deserów Słodka Chwila Dr. Oetkera Fot. materiały prasowe

Od 14 stycznia b.r. ruszyła nowa komunikacja dobrze znanych deserów jednoporcjowych Słodka Chwila Dr. Oetkera. Nowa reklama buduje wizerunek Słodkiej Chwili jako marki przyjaznej, towarzyszącej konsumentom w prawdziwych codziennych sytuacjach, marki bliskiej i dbającej o innych.

Silnym Key visualem reklamy w warstwie wizualnej są spersonalizowane kubki, które oddają relacje między bohaterami spotu i mówią nam coś o nich samych. W wersjach 30 sek. reklamy kubki w naturalny sposób spaja ze sobą wszystkie historie. Dodatkowym wyróżnikiem jest też znany utwór „Everlasting love” w specjalnej aranżacji dla Słodkiej Chwili Dr. Oetkera.

Słodka Chwila ma szeroką grupę odbiorców. Nowa reklama, dzięki 4 różnym historiom, trafia do każdego. Przekaz skierowany jest do różnych pokoleń kobiet: od nastolatek, przez młode, dorosłe dziewczyny, do mam mniejszych i starszych dzieci. W nowej komunikacji również same dzieci

i mężczyźni włączeni są do świata Słodkiej Chwili.

Nowa reklama Słodkiej Chwili łączy w sobie w niewymuszony sposób emocjonalny przekaz -

razem fajniej z komunikacją różnych okazji spożycia deserów i szerokiego portfolio produktów. Słodka Chwila towarzyszy nam przez cały dzień rozpoczynając od zbożowej kaszki, poprzez radosne kisiele z kawałkami owoców w ciągu dnia, po budyń, który umila wieczór. Całość dopełniają apetyczne dema produktowe.

Koncept nowej komunikacji razem fajniej powstał we współpracy klienta z butikiem badawczym The Insiders i agencją reklamową Brasil.Reklamę wyprodukował dom produkcyjny Easy Hell Productions, a wyreżyserowała Martyna Iwańska. Za zakup mediów odpowiada dom mediowy Media Direction OMD.

Kampania reklamowa obejmuje emisję w telewizji dwóch wersji reklamy 30 sek i 4 wersji 15 sek.,

z których każda przedstawia inną historię, produkt i grupę konsumentów. Reklama w telewizji emitowana jest w głównych stacjach TVN, POLSAT oraz w dobranych do grupy docelowej stacjach tematycznych. Komunikacja uzupełniona jest o sile wsparcie w internecie: display, VOD, media społecznościowe.

 

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE




BĄDŹ NA BIEŻĄCO


OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 7975
Ilość aktualnych ofert: 479771

POLECANE OFERTY

Ilość aktualnych ofert: 397 692

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.