Nowa odsłona kampanii marki Wawel skierowana do młodych konsumentów

Autor: dlahandlu.pl 26 listopada 2018 14:51

Nowa odsłona kampanii marki Wawel skierowana do młodych konsumentów Fot. materiały prasowe

Ruszyła kolejna odsłona kampanii wspierającej projekt „Dobre Składniki” marki Wawel. Ma na celu dalsze budowanie świadomości na temat pionierskiego projektu marki, w dzięki któremu już wszystkie produkty marki mają krótszy skład. Tym razem Wawel stawia na uproszczenie komunikacji i dotarcie do młodego, coraz bardziej świadomego, konsumenta.

Po półtora roku od premiery projektu „Dobre Składniki” Wawel rusza z kolejną odsłoną kampanii. Zaplanowano szeroko zakrojone działania z intensywną kampanią digitalową, która będzie obejmować nowe media – Google Display Network, portale horyzontalne oraz popularne wśród Millenialsów kanały społecznościowe, m.in. Instagram, Facebook, Youtube czy Tik Tok. W nowej kreacji marka postawiła na nowe założenia – lekką komunikację w stylu komiksowym, humor i atrakcyjny design. Pierwsze produkty wspierane w ramach tegorocznej części kampanii to cukierki M!chałki z Wawelu, czekoladki Malaga, Tiki Taki i Kasztanki oraz specjalna oferta zimowa.

Zmianie uległo także oznakowanie samych opakowań – na odwrocie produktów znajdziemy krótką i klarowną informację o Dobrych Składnikach, ułatwiającą konsumentowi podjęcie decyzji zakupowej. Na froncie opakowań natomiast pojawi się logo rozpoznawalnego już projektu. W ramach nowej komunikacji zaplanowano również zmianę wyglądu materiałów POS.

Za przygotowanie kreacji kampanii odpowiada dział marketingu Wawel i agencja Schulz Brand Friendly.

 

 

Podobał się artykuł? Podziel się!


WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    4,79

  • Śr

    3,76

  • Min

    2,56

ProduktySklepyRegiony

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 6037

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.