Zapraszamy do zapoznania się z nową, rozbudowaną odsłoną portalu dlahandlu.pl, w której prezentujemy pełny obraz handlu: rynek, konsument, trendy w różnych branżach!

Redakcja

Nowa odsłona Terranovy w Galerii Libero

Autor: dlahandlu.pl 21 sierpnia 2018 11:04

Nowa odsłona Terranovy w Galerii Libero fot. Terranova

Dwukondygnacyjna Terranova – zajmująca powierzchnię ponad 1 300 mkw. – w zupełnie nowej aranżacji powstanie w budowanym kompleksie handlowo-rozrywkowym Libero.

Pierwszy salon zgodny z nową koncepcją zadebiutował pod koniec ubiegłego roku w Pesaro. 
Do stworzenia nowej aranżacji marka zaprosiła renomowane brytyjskie studio Checkland Kindleysides, które na swoim koncie ma realizacje dla największych światowych marek, w tym m.in. dla Hermès, American Eagle, Adidas, Levi's czy Converse. 
Odpowiedzialny za projekt architekt i "shop designer" Giacomo Ferri podkreśla, że inspiracją dla konceptu były prawdziwe obrazy i formy architektoniczne znamienne dla adriatyckiej riwiery. - Zastosowaliśmy na podłodze różnorodne materiały imitujące piasek czy drewno. Zależało nam, żeby klienci szybko mogli zorientować się w której strefie salonu się znajdują – dodaje Ferri.
Projektanci podkreślają, że nowy wystrój salonów od progu ma witać klientów w prawdziwie włoskim stylu głośno mówiąc Ciao! Wszystkie elementy dekoracji i grafiki ścienne zostały zaprojektowane w taki sposób, żeby zachęcać użytkowników do krótkiej pauzy, do zatrzymania się i skupienia na nich uwagi. Dodatkowo, część powierzchni ścian jest w całości przeznaczona do prezentowania produktów, a także opowiadania różnych historii związanych z marką. W salonach wytyczone zostały specjalne ścieżki zakupowe, każda w innej tonacji kolorystycznej. Mają one za zadanie płynnie przeprowadzić klientów przez ofertę sklepu. Giacomo Ferri zaznacza, że ich czytelność wzmacniają specjalnie dobrane oświetlenie – przypominające niebieskie niebo na riwierze – oraz meble i standy wyznaczające alejki. Ekspozycja produktów posegregowana jest w kubikach stylizowanych na nadmorskie, drewniane skrzynki. Czytelna kategoryzacja ma pomagać w ekspozycji rzeczy z najnowszych kolekcji. Całość komponuje się z ideą Terranovy, że zakupy modowe powinny być przyjazne, proste i szybkie (en. Fast Fashion and Low Cost – friendly, casual, straight and fast). Innym nowym, bardziej wrażeniowym elementem, który pojawił się w koncepcie jest muzyczna odsłona marki w postaci specjalnie dobranych utworów tworzących składankę TerranovaStyle.

W swoich nowych salonach Terranova poszła także po innowacyjne rozwiązania: specjalne dotykowe ekrany zainstalowane w przymierzalniach, przez które klienci mogą skontaktować się z obsługą salonu i poprosić na przykład o inny rozmiar przymierzanej rzeczy oraz interaktywny, cyfrowy panel Digital Point. Przede wszystkim łączy on zakupy w sklepie stacjonarnym z tymi w sklepie internetowym. Pełna funkcjonalność Digital Point na razie dostępna jest we Włoszech – na przykład zamawiać rzeczy przez Internet z darmowym odbiorem w salonie albo dostawą do domu, przymierzać i zwracać rzeczy kupione w e-sklepie albo rejestrować karty lojalnościowe i podarunkowe.

Podobał się artykuł? Podziel się!


WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 9629

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.