Nowa polityka zwrotów w IKEA. Towar można zwrócić w ciągu roku od daty zakupu

Autor: www.dlahandlu.pl 7 sierpnia 2017 11:31

Nowa polityka zwrotów w IKEA. Towar można zwrócić w ciągu roku od daty zakupu fot. shutterstock

Z początkiem września IKEA zmienia regulamin zwrotów. Jeśli klient sklepu zmieni zdanie lub nie będzie w pełni zadowolony ze swoich zakupów, będzie mógł zwrócić towar w ciągu 365 dni od daty zakupu.

Nowy regulamin będzie miał zastosowanie do towarów zakupionych w IKEA od 1 września 2017 r. W przypadku zakupów dokonanych przed tą datą, zastosowanie znajdzie dotychczasowy regulamin.

Nowy regulamin będzie dostępny na stronie IKEA oraz w dziale obsługi klienta w sklepach stacjonarnych od 21 sierpnia.

Dotychczasowy regulamin mówi m.in., że klient w celu zwrotu klient zobowiązany jest okazać dowód zakupu towaru. Dowodem zakupu jest oryginał paragonu kasowego, faktura VAT (w formie elektronicznej lub papierowej) oraz karta IKEA FAMILY,  o ile dany zakup został zarejestrowany przy jej użyciu. Zwrot telewizorów, zestawów dźwiękowych oraz akcesoriów serii UPPLEVA jest możliwy jedynie w terminie do 90 dni od daty zakupu. Testowane (używane) materace sypialniane nie mogą być zwracane. Jeżeli nie spełniają oczekiwań klienta, podlegają wymianie w ciągu 90 dni od daty zakupu. Ostateczną decyzję o przyjęciu zwrotu towaru podejmuje pracownik działu obsługi klienta w sklepie stacjonarnym.

IKEA posiada około 9.500 produktów. Poszczególne sklepy oferują część całego asortymentu, zależną od wielkości sklepu. Podstawowa oferta jest taka sama na całym świecie.

Podobał się artykuł? Podziel się!


WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 9469

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 584697

POLECANE OFERTY

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.