Zapraszamy do zapoznania się z nową, rozbudowaną odsłoną portalu dlahandlu.pl, w której prezentujemy pełny obraz handlu: rynek, konsument, trendy w różnych branżach!

Redakcja

Nowe etykiety Żywiec Zdrój Smako-Łyk

Autor: pr 1 kwietnia 2015 10:12

Nowe etykiety Żywiec Zdrój Smako-Łyk Fot. Żywiec Zdrój

Produkty z portfolio Żywiec Zdrój Smako-Łyk od końca marca dostępne
są w opakowaniach z nowymi etykietami. Zmienia się nie tylko szata graficzna, ale także sposób komunikacji. Wprowadzeniu nowych etykiet towarzyszy konkurs „Pokaż Swoją Owocową Stronę”, który potrwa od 1 do 29 kwietnia.

Aktywacja jest kontynuacją kampanii promującej Owocową Stronę Żywiec Zdrój, czyli napojów stworzonych na bazie niegazowanej wody źródlanej połączonej ze smakiem owoców.


Każdy smak z portfolio produktów Żywiec Zdrój Smako-Łyk otrzymał nie tylko nową, kolorową grafikę, ale także nazwę. Obok znanej już konsumentom słonecznej brzoskwini i zmysłowej wiśni, pojawiła się też zakręcona cytryna, tajemnicza malina, figlarne zielone jabłko i szalona truskawka.

Wprowadzeniu nowych etykiet towarzyszy konkurs „Pokaż swoją owocową stronę”, poprzez który Żywiec Zdrój chce zachęcać do dzielenia się swoimi pasjami. Dzięki specjalnej aplikacji każdy uczestnik zabawy będzie mógł stworzyć animację prezentującą jego pasję, a następnie podzielić się nią ze znajomymi za pośrednictwem portalu Facebook lub drogą e-mail.
Aby wziąć udział w zabawie, wystarczy wgrać zdjęcia prezentujące hobby (z konta
na Facebooku, portalu Instagram lub bezpośrednio z dysku komputera) oraz odpowiedzieć na pytanie „Jak chcesz rozwinąć swoją pasję? Jak możemy Ci pomóc w jej realizacji?”.
Na autorów trzech najciekawszych odpowiedzi czekają atrakcyjne nagrody – realizacja marzenia związanego z pasją o wartości do 10 tys zł każda. Aplikacja „Pokaż Swoją Owocową Stronę” oraz zasady i regulamin konkursu dostępne są na stronie www.owocowastrona.pl. Konkurs trwa od 1 do 29 kwietnia.
Za koncept kreatywny i realizację konkursu „Pokaż Swoją Owocową Stronę” odpowiada agencja VML Polska, natomiast zakupem mediów zajął się Mediacom.

Podobał się artykuł? Podziel się!


WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    2,99

  • Śr

    2,02

  • Min

    1,48

ProduktySklepyRegiony

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 9629

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.