Zapraszamy do zapoznania się z nową, rozbudowaną odsłoną portalu dlahandlu.pl, w której prezentujemy pełny obraz handlu: rynek, konsument, trendy w różnych branżach!

Redakcja

Nowe kontrakty w sieciach ciągną wyniki TelForceOne do góry

Autor: dlahandlu.pl 14 listopada 2014 11:32

Grupa TelForceOne, notowany na GPW w Warszawie producent telefonów komórkowych zanotowała niemal 100 proc. wzrostu przychodów r/r oraz wzrost zysku netto o ponad 170% r/r. W okresie trzech pierwszych kwartałów przychody Grupy wyniosły 197,4 mln zł, co oznacza wzrost o 99,1% w stosunku do analogicznego okresu 2013 r.

- Dynamiczny wzrost przychodów związany jest głównie ze zwiększeniem udziałów w ofertach krajowych i zagranicznych sieci handlowych w oparciu o podpisane wcześniej umowy oraz nawiązaniu współpracy z kolejnymi sieciami handlowymi. Warto podkreślić, że wzrost sprzedaży został odnotowany we wszystkich kategoriach produktów i kanałach dystrybucji - mówi Wiesław Żywicki, wiceprezes zarządu TelForceOne.

W okresie 1-3Q2014 Grupa wypracowała 43,9 mln zł zysku brutto ze sprzedaży (wzrost o 48,4% r/r), natomiast zysk operacyjny osiągnął poziom 9,5 mln zł (wzrost o 96,9% r/r). Zysk EBITDA wyniósł 11,3 mln zł (wzrost o 83,9% r/r), a zysk netto 5,5 mln zł (wzrost o 171,3% r/r). Grupa utrzymała poziomy marż na podobnym poziomie, jedynie marża brutto była nieco niższa niż rok wcześniej. Marża brutto na sprzedaży w 1-3Q2014 wyniosła 22,2%, marża EBIT 4,8%, marża EBITDA 5,7%, a marża netto 2,8%.

W ciągu ostatnich trzech kwartałów Grupa TelForceOne prowadziła rozmowy z centralami kolejnych europejskich sieci handlowych, co wkrótce może skutkować podpisaniem nowych umów na dostawy produktów oferowanych przez spółki z grupy kapitałowej. Podejmowane były także intensywne działania nakierowane na pozyskanie do współpracy zagranicznych centrali sieci wielkopowierzchniowych celem dostaw ogólnoeuropejskich. - Chciałbym także podkreślić bardzo intensywny rozwój spółki myPhone. Jak pokazują badania marka myPhone stała się najbardziej rozpoznawalna spośród wszystkich marek krajowych telefonów. Z wyników badania wynika również, że obecnie w Polsce jest mniej więcej tyle samo użytkowników telefonów myPhone, co urządzeń takich marek jak Apple, BlackBerry czy Motorola - informuje wiceprezes zarządu.

Marka myPhone dostępna jest w sieci Biedronka.

 

Podobał się artykuł? Podziel się!


WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    3,49

  • Śr

    2,57

  • Min

    1,99

ProduktySklepyRegiony

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 9469

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.