Zapraszamy do zapoznania się z nową, rozbudowaną odsłoną portalu dlahandlu.pl, w której prezentujemy pełny obraz handlu: rynek, konsument, trendy w różnych branżach!

Redakcja

Nowe marki w Magnolia Park

Property News 7 listopada 2014 10:10

Przybywa najemców Magnolia Park we Wrocławiu. W ciągu ostatnich tygodni do oferty centrum dołączyły cztery nowe sklepy, a kolejne trzy otworzą się do końca roku.

W listopadzie grono najemców powiększy się o restaurację KFC, a w styczniu 2015 roku o klub fitness Pure Fitness Jatomi.

Wśród ostatnich nowości pojawiły się dwie modowe marki dla kobiet: Dom Mody z propozycjami polskich projektantów i By o la la, pierwszy we Wrocławiu butik marki kojarzonej z dzianinami. Kilka dni temu ruszyły Przysmaki Domu Wiśniowieckich z tradycyjnymi produktami kuchni polskiej oraz Unique Boutique, salon optyczny z szerokim wyborem stylowych oprawek.

Już wkrótce w Magnolia Park zostanie uruchomiony sklep Tom&Pauls, a w nim szeroki wybór ubrań i akcesoriów od 100 różnych marek. W listopadzie zaplanowano otwarcie salonu Fotojoker, oferującego profesjonalne usługi i akcesoria fotograficzne. Po przerwie do oferty galerii powróci także restauracja KFC.

W grudniu swoją premierę będzie miał Guess.  Z kolei w styczniu ofertę Magnolii uzupełni jedna z największych w Europie sieci fitness - Pure Fitness Jatomi. Po zakończeniu trwającej rozbudowy w centrum pojawi się nawet 60 nowych sklepów i blisko 20 restauracji.

Magnolia Park oferuje około 230 sklepów, kawiarni, restauracji i punktów usługowych. Kompleksowa oferta galerii zawiera również wielosalowe kino i strefę zabaw dla dzieci. Na klientów Magnolia Park czeka bezpłatny parking, który może pomieścić ponad 3200 samochodów.

Podobał się artykuł? Podziel się!


WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 9689

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 551164

POLECANE OFERTY

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.