Nowe narzędzia wsparcia sprzedaży w internecie

Autor: pr 13 kwietnia 2015 11:19

Na rynku B2B zaczęły pojawiać się nowe narzędzia marketingowe, które pozwalają szybciej i skuteczniej dotrzeć do docelowego odbiorcy. Firmy mają dostęp do coraz ciekawszych i nowoczesnych narzędzi wspomagających procesy sprzedaży oraz kontaktu z klientami. Odnosi się to przede wszystkim do sklepów internetowych oraz dostawców internetowych usług.

ReTargeting – E-Mail
Narzędzie szczególnie wskazane dla firm typu e-commerce, jak i dla dostawców usług internetowych. System jest w pełni spersonalizowany, co maksymalizuje skuteczność procesu, a zawartość i czas wiadomości dostosowane są indywidualnie do profilu określonego odbiorcy. Praca z ReTargetingiem pomaga utworzyć automatyczne przypomnienia, oferty lub pojedyncze kupony, które zachęcają potencjalnych klientów do zakupu produktu. 

ReTargeting – Eyecatcher/Web-To-Print
Tak zwany „web-to-print” ReTargeting to przyciąganie odwiedzających strony www do sklepu online lub offline - kuponami do produktów, które oglądali, zaproszeniami na osobiste konsultacje lub wglądem do najnowszych katalogów. Ciekawym chwytem marketingowym są również kupony rabatowe, które zostają wysyłane do klientów i cieszą się szczególnie wysoką świadomością, gdyż namacalne oferty sprawiają, iż firma wydaje się bardziej kontaktowa i dzięki temu zyskuje uznanie w oczach klientów.

ReTargeting Leadów
Kolejną usługą jest dostarczanie całych pakietów danych użytkowników. Narzędzie umożliwia kontakt bezpośrednio z odwiedzającymi.

ReTargeting Mobilny
Gdy użytkownik pojawi się na stronie internetowej jako osoba niezalogowana i opuści ją bez dokonania zakupu lub rejestracji narzędzie pozwala na wysłanie jej sms po wizycie. Treść wiadomości zawiera link do pobrania aplikacji mobilnej firmy aby mógł kontynuować przeglądanie strony.

 

 

 

Podobał się artykuł? Podziel się!


WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 9024

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 584697

POLECANE OFERTY

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.