Nowe, odświeżone oblicze marki Somersby

Autor: pr 17 stycznia 2019 15:22

Nowe, odświeżone oblicze marki Somersby

Somersby prezentuje odświeżone opakowania i wdraża nową platformę komunikacyjną pod hasłem „Isn’t that wonderful”. Nowa idea kreatywna podkreśla, że Somersby jest marką optymistyczną, pełną energii, otwartą, i wyznaczającą trendy.

- W świecie Somersby wszystko jest możliwe. Tutaj szklanka jest zawsze do połowy pełna. I tym optymizmem chcemy zarażać naszych konsumentów – mówi Agata Jaworska, Senior Brand Manager Somersby. - W ramach nowej platformy komunikacyjnej pod hasłem „Isn’t that wonderful”, przygotowaliśmy spot reklamowy, komunikację w digitalu oraz wiele aktywacji angażujących konsumentów i zapraszających ich do świata Somersby. Odświeżyliśmy szatę graficzną tak, aby jeszcze mocniej podkreślała charakter naszej marki.

Odmieniony branding odzwierciedla cechy bliskie Somersby - optymizm, żywe i apetyczne kolory oraz wyznaczanie trendów. Dzięki systemowi Fix&Flex, odświeżone logo zapewnia komunikację wariantów smakowych przy zachowaniu spójności całej marki. Stałym elementem nowego logo, wspólnym dla wszystkich wariantów Somersby (czyli tzw. Fix), pozostaje charakterystyczne drzewo jabłoni. Dynamicznie zmienia się natomiast jego charakter oraz kolor (tzw. Flex) – pozwalając na czytelną komunikację wariantu smakowego.

Przeczytaj także:

Walory marki podkreśla również nowy spot, w którym grupa przyjaciół spotyka się w pięknym ogrodzie. Z właściwym dla marki dystansem i humorem z humorem przyjmują oni wszelkie niespodzianki, a przy tym doskonale bawią się w swoim towarzystwie.

Nowe opakowania wchodzą właśnie na półki sklepowe. Zmiany na marce Somersby są projektem globalnym. Nową architekturę marki stworzyła agencja Elmwood, za przełożenie projektu na opakowania odpowiada agencja Everland. Spot przygotowała agencja Grey, jego adaptacją na polski rynek sfinalizowało Work&Fun. 

 

Podobał się artykuł? Podziel się!

  • Danny 2019-01-17 19:11:01

    Nowe, odświeżone, tylko że nadal „piwo” z konserwantami.

ZOBACZ WSZYSTKIE (1)

WYBRANE DLA CIEBIE




BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    7,99

  • Śr

    4,70

  • Min

    2,49

ProduktySklepyRegiony


OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 6676
Ilość aktualnych ofert: 543679
Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.