Nowy koncept franczyzowy Komfortu - franczyza depozytowa

Autor: dlahandlu.pl 23 marca 2016 13:08

Komfort zmienił zasady inwestycji w sklep franczyzowy i współpracy licencyjnej wprowadzając nowy model franczyzy depozytowej. Od teraz wystarczy dysponować lokalem o powierzchni od 250 do 400 mkw. oraz kapitałem 50 tys. zł netto by wejść w biznes pod szyldem łódzkiej sieci. Resztę kosztów związanych z wyposażeniem i zatowarowaniem sklepu ponosi Komfort.

- Wyeliminowaliśmy wiele niedogodności, które są chlebem powszednim w tradycyjnym biznesie, m.in. wysoką inwestycję początkową, finansowanie zatowarowania, kredyty kupieckie oraz niesprzedane końcówki kolekcji. Centrala jest właścicielem asortymentu dopóki, dopóty trafi on w ręce klienta. Dzięki temu zmniejszyliśmy do minimum ryzyko błędów możliwych do popełnienia przez franczyzobiorcę – mówi Michał Stemplewski, menedżer klientów kluczowych sieci Komfort.

Franczyzobiorcy Komfortu ponoszą odpowiedzialność za sprzedaż produktów w sklepie oraz dbają o profesjonalną obsługę klienta – doradztwo, dostawę zakupionego towaru do odbiorcy i montaż pokryć podłogowych. W każdej placówce obowiązują jednakowe standardy sprzedaży, które firma regularnie kontroluje. – Wszystkie sklepy muszą być spójne pod tym względem. Klient ma być wszędzie tak samo obsługiwany. Tylko w ten sposób możemy zagwarantować partnerom i całej firmie duże obroty – mówi Michał Stemplewski.

Franczyzobiorca, wynagradzany jest prowizyjnie za sprzedaż towaru i usług związanych z montowaniem pokryć podłogowych. Partner może również liczyć na premie za wzorcowe zarządzanie biznesem. Kluczem do wiedzy na ten temat są szkolenia, z których korzystają zarówno partnerzy, jak i ich pracownicy. Firma uczy technik efektywnej sprzedaży i obsługi klienta, procedur związanych z prowadzeniem sklepu oraz przekazuje informacje o oferowanych produktach, co odbywa się w formie szkoleń online. Można je odbyć i zaliczyć na miejscu, bez opuszczania sklepu. – Nowy koncept franczyzowy upraszcza biznes i jasno określa granice odpowiedzialności franczyzodawcy i franczyzobiorcy. To dobrze wpływa na jakość współpracy, co jest w interesie obu stron – mówi Michał Stemplewski.   

W obecnym koncepcie sprzedaży, Komfort stawia na wielokanałowy kontakt z klientem. Elementem wyposażenia nowych sklepów sieci są dotykowe monitory. Urządzenia umożliwiają przeglądać ofertę online, którą następnie można sprawdzić na miejscu w placówce. Można również kupować produkty przez Internet, który następnie najbliższa placówka dostarcza do klienta. Dzięki temu partnerzy Komfortu mają dodatkowe źródło dochodu, generowany z wirtualnej sieci. Nowością jest również aranżacja sklepu. Placówki łódzkiej firmy mają teraz przejrzysty i funkcjonalny układ, a wystrój utrzymany jest w bieli i szarościach. 

Aktualnie w nowej odsłonie funkcjonują trzy sklepy Komfort. W marcu dołączają do nich kolejne cztery. Do końca 2016 roku zostanie otwartych ok. 25  nowych sklepów franczyzowych Komfort. Placówki powstają w miastach, których liczba mieszkańców zawiera się w przedziale 30 -100 tysięcy. 

Podobał się artykuł? Podziel się!


WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    2,19

  • Śr

    1,63

  • Min

    0,89

ProduktySklepyRegiony

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 7507

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.