Nowy Łowicz - zmiana identyfikacji wizualnej marki

Autor: pr 6 czerwca 2013 11:15

Nowy Łowicz - zmiana identyfikacji wizualnej marki

Marka Łowicz (Agros-Nova) rozpoczyna rewolucję wizerunkową. Nowa identyfikacja wizualna ma podkreślić wysoką jakość i smak produktów. Firma zapewnia jednak, że ceny nie zostaną przez to podniesione.

Zmiany mają podkreślać i mocniej akcentować wysoką jakość i smak produktów Łowicz, które są efektem użycia najlepszych składników i to właśnie składniki są w nowej identyfikacji wizualnej najbardziej zaakcentowane.

Nowe etykiety są konsekwencją zmiany strategii marki, a ich celem jest nie tylko podkreślenie wyjątkowej jakości produktów Łowicz, lecz także zwiększenie zauważalności na półce. Gwarantują to charakterystyczne kolory: biały kolor nowej szaty graficznej etykiet (tło), kontrastujący czarny kolor wieczka oraz wyraźnie zaznaczone smaki produktów.

 

Najlepszym podsumowaniem tej strategii jest nowe hasło marki: „Łowicz. Samo najlepsze.", a przykładem jej realizacji są nowe wdrożenia Łowicz: syropy Zdrowie z Natury, dżemy 100% z owoców czy sosy włoskie. Identyczne rozwiązania graficzne zastosowane zostaną na pozostałych produktach marki.

Produkty w nowych etykietach będą pojawiały się na rynku od czerwca, a cały proces wymiany potrwa kilka miesięcy.

Łowicz w swojej historii przechodził już podobne zmiany, np. w 2006 roku wdrożono nowy logotyp marki, całkowicie odświeżono kategorię sosów i wdrożono dania gotowe Łowicz. Wprowadzone wówczas zmiany były motorem napędzającym nie tylko wzrost marki, lecz także całych kategorii.

Podobał się artykuł? Podziel się!


WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 9024

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 584697

POLECANE OFERTY

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.