Nowy spot w kampanii reklamowej Piwa Kozel

Autor: pr 16 marca 2018 12:20

Nowy spot w kampanii reklamowej Piwa Kozel

Piwo Kozel pojawiło się na polskim rynku kilka lat temu i od razu zdobyło rzeszę zwolenników wśród smakoszy piwa. Docenili oni nie tylko wyjątkowy smak Kozla, ale także sposób prowadzonej przez markę komunikacji, opartej na wykorzystaniu czeskiego humoru i charakterystycznej ikony kozła. 12 marca br. swoją premierę miał najnowszy spot, będący jednym z elementów tegorocznej kampanii marki pod hasłem „Ulubione piwo Czechów”.

Kozel jest numerem jeden w Czechach, najczęściej wybieranym piwem na tamtejszym rynku, co jest nie lada osiągnięciem – w końcu nasi południowi sąsiedzi uważani są za wymagających smakoszy i wytrawnych znawców piwa. Ogromna w tym zasługa receptury piwa pochodzącego z wioski Velké Popovice, które może się poszczycić ponad 140-letnią tradycją, a od kilku lat jest dostępne także w Polsce. W nowej odsłonie kampanii identyfikacja wizualna Kozla została wyraźnie odświeżona. Charakterystyczny symbol marki z logotypu – który ma swój żywy odpowiednik w postaci sympatycznego kozła Oldy – nabiera prostszego, graficznego stylu. Zmiana obejmie opakowania zbiorcze, a także stopniowo rozprzestrzeni się na materiały POS i wyposażenie lokali gastronomicznych.

Kozel jest dostępny w ofercie Kompanii Piwowarskiej od 2014 roku w dwóch wariantach: Kozel Ležák (4,6% alk.) to tradycyjny lager o pełnym smaku z chmielową goryczką, łączący odpowiedni poziom ekstraktu, aromatu i nagazowania oraz Kozel Černý (3,8% alk.) powstaje z połączenia mieszanki ciemnych słodów, nadających mu rubinowy kolor oraz karmelowe nuty smakowe.  

Kampania Kozla trwać będzie od marca do września i obejmie spot telewizyjny, działania w digital i social mediach oraz kampanię outdoorową. Za przygotowanie spotu odpowiada agencja McCann-Erickson Prague, adaptację na polski rynek przeprowadził GPD. Zakupem i planowaniem mediów zajmuje się dom mediowy Zenith, komunikacją PR – Tailor Made PR, a działaniami OOH – Advalue.

Podobał się artykuł? Podziel się!
  • Petr 2018-09-11 21:00:49

    Trudno mi zrozumieć, jak można tak kaleczyć język. Przecież polskie czarny i czeskie černý są bardzo podobne i mało przypominają sepleniące cerny.

  • Krzysztof 2018-08-30 21:26:34

    W polskiej reklamie facet mówi kozel cerny, to tak jakby powiedział kozioł carny. Lepiej brzmi kozel ćerny.

ZOBACZ WSZYSTKIE (2)


WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 9469

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 584697

POLECANE OFERTY

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.