Nowy system sprzedaży bezpośredniej ma skokowo zwiększyć wyniki 4Mass

Autor: dlahandlu.pl 17 stycznia 2019 13:39

4Mass S.A. – spółka produkująca i dystrybuująca lakiery hybrydowe oraz klasyczne uruchomiła sieć sprzedaży opartą na zaawansowanym systemie informatycznym. Docelowo status konsultanta ma uzyskać 2 tys. osób, które będą kontaktować się bezpośrednio z . ponad 100 tys. klientek. Dzięki sieci sprzedaży bezpośredniej oraz e-commerce 4Mass S.A. do końca 2019 roku planuje skokowe zwiększenie liczby stałych użytkowniczek.

W minionym tygodniu spółka z sukcesem zadebiutowała na NewConnect. Obecność na giełdzie
to szansa na zwiększenie rozpoznawalności firmy w oczach kontrahentów i instytucji finansowych. 4Mass S.A. nie zwalnia tempa i uruchamia właśnie nowoczesną sieć dystrybucji produktów produkowanych pod własnymi markami.
System sprzedaży bezpośredniej to platforma z rozbudowanym programem lojalnościowym zrzeszająca ambasadorów marki, którzy zajmują się dystrybucją produktów własnych 4Mass,
a w szczególności marki Claresa.

Konsultant za każdą zrealizowaną sprzedaż otrzymuje punkty, które może wymieniać na rabaty lub wynagrodzenie pieniężne zgodnie z zasadami zawartymi w planie marketingowym. Ambasador marki może wdrażać do programu inne osoby, które będą tworzyć jego sieć sprzedaży. Pozwoli to na usprawnienie dotarcia do szerszego grona klientów.

Po dziewięciu miesiącach 2018 roku marki własne generowały 21 proc. sprzedaży, natomiast w 2017 roku stanowiły 75 proc. przychodów 4Mass.

4Mass zajmuje się również wytwarzaniem i kreowaniem marek dla innych podmiotów handlowych.

Podobał się artykuł? Podziel się!

  • MarcinKojot 2019-01-30 16:12:17

    Pytanie czy da się jeszcze działać w systemie Avon czy Oriflame. Drugi nurt to celebrytki i blogerki. To modne właśnie w branży kosmetycznej, szczególnie lakierów. Mamy Joannę Krupę, Margaret, Agnieszkę Szulim czy Karolinę Pisarek z provocater.pl. Ale czy młode dziewczyny jeszcze na to reagują?

ZOBACZ WSZYSTKIE (1)

WYBRANE DLA CIEBIE




BĄDŹ NA BIEŻĄCO


OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 847

GORĄCE OFERTY

Ilość aktualnych ofert: 403880

POLECANE OFERTY

Ilość aktualnych ofert: 397 692

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.