Nudny handel będzie obumierać

Property News 25 października 2019 10:44

Nasze przyszłe projekty będą zacierać granice, łącząc funkcje handlowe, restauracyjne, biurowe, coworkingowe, hotelowe, mieszkaniowe, konferencyjne i wystawiennicze w obszarach, które są świetnie skomunikowane w obrębie miast. Zmieniają się priorytety użytkowników, dla których nie ma często klarownej granicy między pracą, a życiem prywatnym. Inwestorzy śledzą ten trend i odchodzą od typowych klastrów nieruchomości o jednolitym przeznaczeniu. Powstaje pozytywny cykl przejścia od przestrzeni transakcyjnych do miejsc publicznych – uważa Arnaud Burlin, Managing Director CEE Unibail-Rodamco-Westfield.

Handel detaliczny rozwija się w trzech kierunkach.

- Pierwszym z nich jest wygoda – convenience shopping: oferta dostępna natychmiast, lecz w ograniczonym wachlarzu i właściwie niezapewniająca prawdziwego doświadczenia klienta. Drugim kierunkiem jest handel elektroniczny: nieskończona oferta, konkurencyjne ceny, ale bardzo ograniczone doświadczenie klienta. Na ekranie iPada szczoteczka do zębów ma taki sam rozmiar jak samochód Tesla. A ludzie muszą przecież poczuć relację z marką, zanim coś kupią. Dlatego jesteśmy przekonani, że wciąż rozwijał się będzie trzeci rodzaj handlu detalicznego: zakupy w miejscach, które oferują coś więcej, niż tylko zakupy – destination shopping. Klienci potrzebują wyjątkowych miejsc, w których będą mogli faktycznie obcować z markami. A zrobią to tylko w miejscach, które oferują najlepsze usługi i niezapomniane wrażenia. Marki doskonale to rozumieją. W Wielkiej Brytanii niektórzy sprzedawcy zmniejszają ilość sklepów w portfolio, za to stawiają na najlepsze lokalizacje, takie jak nasze flagowe, wiodące w tym kraju centra Westfield London czy Westfield Stratford City – wylicza Arnaud Burlin, Managing Director CEE Unibail-Rodamco-Westfield.

Więcej na propertynews.pl

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE




BĄDŹ NA BIEŻĄCO


OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 7636
Ilość aktualnych ofert: 475229

POLECANE OFERTY

Ilość aktualnych ofert: 397 692

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.