Zapraszamy do zapoznania się z nową, rozbudowaną odsłoną portalu dlahandlu.pl, w której prezentujemy pełny obraz handlu: rynek, konsument, trendy w różnych branżach!

Redakcja

O2O nowym trendem w e-commerce

Autor: pr, dlahandlu.pl 17 grudnia 2014 09:32

Mimo rosnącej popularności zakupów w sieci, konsumenci wciąż częściej wybierają sklepy tradycyjne. Dlatego firmy sprzedające w internecie coraz częściej decydują się dodatkowo na otwieranie placówek stacjonarnych. Dzięki temu mogą sprzedawać w modelu online-to-offline (O2O). Okazuje się, że ten, tylko w USA generuje sprzedaż 10-krotnie większą niż cały handel internetowy.

Coraz większą popularnością cieszą się rozwiązania online-to-offline, czyli O2O. Dzięki nim klienci mogą odwiedzić placówki stacjonarne firm internetowych i na miejscu zdecydować o dokonaniu zakupu. Według branżowego serwisu Screenwerk.com, który analizował raporty dotyczące sprzedaży w USA, transakcje online-to-offline generują transakcje o wartości znacznie przekraczającej sprzedaż w tamtejszym e-commerce.

Tym, co powstrzymuje firmy działające w internecie przed otwarciem placówek stacjonarnych, są koszty. Uruchomienie każdej z nich pociąga za sobą konkretne nakłady finansowe. Jednak i na to jest sposób. Problem ten można rozwiązać oferując małym przedsiębiorcom partnerstwo na zasadzie franczyzy. Dla firm jest to sposób na dotarcie do nowych klientów, a dla przedsiębiorców receptą na biznes. Takie rozwiązanie najłatwiej można wprowadzić w branży usługowej, gdyż franczyzobiorcy chcący otworzyć stacjonarne przedstawicielstwo internetowego biznesu, nie będą musieli ponosić kosztów zatowarowania. - Ponadto takie partnerstwo da im dostęp do szkoleń, wiedzy franczyzodawcy oraz jego systemów informatycznych wspomagających pracę - mówi Paweł Słowiakowski z LepszaOferta.pl.

Z O2O z powodzeniem korzystają duże sieci handlowe, które np. oferują możliwość odbierania zamówionych produktów w swoich sklepach. Jako zachętę do odwiedzenia swoich placówek, stosują upusty, które w połączeniu z brakiem opłaty za dostawę, skutecznie przekonują klientów do zakupu. Usługodawcy internetowi, najczęściej mikro i małe firmy w Polsce, również mogą pójść ich śladem i w ten sposób zdobywać nowych klientów i zwiększać sprzedaż.

 

Podobał się artykuł? Podziel się!
  • portal bez kontroli 2014-12-19 16:54:13

    pod dużą częścią artykułów są wpisy reklamowe, takie szemrane marketingi kupowane pewnie na alledrogo po 10 gr za wpis. Zróbcie coś z tym. Moderujcie wpisy. Serwis się zeszmaci bez kontroli.

ZOBACZ WSZYSTKIE (1)


WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    17,99

  • Śr

    9,22

  • Min

    4,89

ProduktySklepyRegiony

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 9380

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 551164

POLECANE OFERTY

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.