Zapraszamy do zapoznania się z nową, rozbudowaną odsłoną portalu dlahandlu.pl, w której prezentujemy pełny obraz handlu: rynek, konsument, trendy w różnych branżach!

Redakcja

Obniżki cen w Tesco pomogą sieci odzyskać klientów

Autor: Onet.pl za Bloomberg 29 czerwca 2015 10:31

Borykający się z problemem deflacji wywołanej wojną cenową między sklepami dyskontowymi, a tradycyjnymi supermarketami, prezes sieci Tesco spędził pierwsze 10 miesięcy na swoim stanowisku opracowując strategię pozwalająca odzyskać klientów. Teraz ceny są niższe, półki pełne, a w sklepach widać więcej pracowników - podaje Onet.pl za Bloomberg.

To przełożyło się na wzrost sprzedaży, a sieć Tesco zyskała w tym okresie 180 tysięcy klientów. W tej chwili Lewis koncentruje się przede wszystkim na pozyskaniu klientów, którzy odeszli do niemieckich sieci dyskontowych Aldi i Lidl. W tym roku zostały obniżone ceny na 700 produktów, powiedział Dave Lewis (prezes sieci) w piątek, a w planach są następne obniżki. Jednocześnie półki sklepowe wypełnione są w godzinach największego ruchu w 93 procentach, a wcześniej było to między 80 a 90 procent.

Efekt jest taki, że sprzedaż w brytyjskiej sieci Tesco jest teraz, po raz pierwszy od co najmniej siedmiu lat, wyższa niż w konkurencyjnych J Sainsbury, Wm Morrison Supermarkets i Asda należącej do Wal-Mart Stores, jak podają analitycy Barclays.

Czytaj więcej w Onet.pl.

Podobał się artykuł? Podziel się!
  • Marta 2015-06-29 19:08:41

    maka droga jak cholera. Nigdy nie kupię mąki w tej cenie. Nie widzę jakiejś wielkiej różnicy.Kupuje taniej gdzie indziej mimo niższej ceny. Dla mnie nie jest to cena zachęcająca do powrotu do Tesco.

ZOBACZ WSZYSTKIE (1)


WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    10,98

  • Śr

    7,93

  • Min

    4,95

ProduktySklepyRegiony

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 9562

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 565497

POLECANE OFERTY

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.