Obroty Alibaby w górę o 60 proc.

Autor: dlahandlu.pl za Retail Detail 17 sierpnia 2016 13:03

W pierwszym kwartale br. obroty grupy Alibaba, chińskiego giganta e-commerce, wzrosły o blisko 60 proc. w porównaniu z analogicznym okresem ub.r.

Łączny obrót grupy Alibaba za pierwszy kwartał wzrósł o 59 proc., do poziomu 32,15 mld juanów (4,3 mld euro). To znacznie powyżej przewidywań. Internetowe sklepy grupy, Taobao i Tmall, również odnotowały dobre wyniki, przy wzroście obrotów o 49 proc. Rośnie też udział urządzeń mobilnych w sprzedaży. 75 proc. obrotów e-sklepów pochodzi właśnie z urządzeń mobilnych, a całkowity obrót na mobile wzrósł aż o 119 proc., do wysokości 17,5 mld juanów (2,4 mld euro).

Mimo dużej konkurencji, Alibaba zamierza wejść na rynek FMCG. Taki asortyment firma kieruje przede wszystkim dla konsumentów z obszarów wiejskich w Chinach. 

Alibaba dąży również do dalszych wzrostów na zagranicznych rynkach. Założyciel firmy, Jack Ma, chce w ciągu najbliższych 10 lat, zwiększyć obroty o połowę. 

Podobał się artykuł? Podziel się!
KOMENTARZE  
FORUM TYMCZASOWO NIEDOSTĘPNE

W związku z ciszą wyborczą dodawanie komentarzy zostało tymczasowo zablokowane.


WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 8644

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 563358

POLECANE OFERTY

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.