Obroty sieci Biedronka stanowią 65 proc. całkowitych obrotów Grupy Jeronimo Martins

Autor: pr, www.dlahandlu.pl 4 listopada 2013 09:20

Wyniki sieci Biedronka w pierwszych trzech kwartałach 2013 r. potwierdzają rolę działalności w Polsce jako głównego źródła wzrostu całej Grupy Jeronimo Martins. Obroty sieci Biedronka w pierwszych 9 miesiącach roku stanowiły 65% całkowitych obrotów Grupy Jeronimo Martins.

Łącznie w pierwszych trzech kwartałach 2013 r. nakłady inwestycyjne Grupy Jeronimo Martins wyniosły 376 mln euro, z czego ok. 291 mln euro w sieć Biedronka.

W pierwszych 9 miesiącach 2013 r. sieć Biedronka konsekwentnie realizowała strategię rozwoju na 2013 r., która zakłada m.in. otwarcie około 290 sklepów do końca roku. W pierwszych trzech kwartałach sieć powiększyła się o 128 nowych placówek, i na koniec września liczyła już 2 245 sklepów .Efektem realizacji aktywnej polityki inwestycyjnej było także otwarcie we wrześniu 2013 r. dwóch nowych centrów dystrybucyjnych, w Gdańsku i w Lubartowie. Na szczególną uwagę zasługuje obiekt w Gdańsku, który jest pierwszym centrum dystrybucyjnym sieci Biedronka dedykowanym do obsługi aglomeracji miejskiej. Zastosowano w nim m.in. rozwiązania ograniczające poziom hałasu.

Rozwój sieci Biedronka ściśle wiąże się także z rozwojem zatrudnienia. Stanem na koniec 3. kwartału spółka zatrudniała już ponad 45 tysięcy pracowników, zwiększając zatrudnienie o ponad 5 tysięcy osób od początku roku.

 

Podobał się artykuł? Podziel się!


WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    6,49

  • Śr

    3,60

  • Min

    2,48

ProduktySklepyRegiony

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 9722

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 584697

POLECANE OFERTY

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.