OC&C: Rossmann i Lidl najlepiej oceniane za szerokość asortymentu

Autor: dlahandlu.pl 15 marca 2018 12:30

OC&C: Rossmann i Lidl najlepiej oceniane za szerokość asortymentu fot. Marek Zdziech

Według Rankingu Postrzegania Sieci Detalicznych w Polsce 2017, przeprowadzonego po raz szósty przez firmę OC&C Strategy Consultants Rossmann wyprzedził Allegro w rankingu wszystkich sieci ogólnopolskich, natomiast wśród sieci spożywczych Lidl zajął miejsce przed Biedronką.

Lista najlepiej postrzeganych sieci wygląda następująco: Rossmann (rok wcześniej 2. miejsce), Allegro (rok wcześniej 1. miejsce), Empik (obecnie 3. miejsce, rok temu nienotowany, 2 lata temu 10. miejsce), Castorama (obecnie 4. miejsce, rok temu 6.), Lidl (obecnie 5. miejsce, rok temu 9.), Orlen (obecnie 6. miejsce, rok temu nienotowany, w 2015 na 4. miejscu), H&M ( obecnie 7. miejsce, osatnio notowany w 2012 roku na miejscu 8.), Biedronka (obecnie 8. miejsce, rok temu 3.), Hebe (obecnie 9. miejsce, rok temu 5.), Kaufland (miejsce 10, po raz pierwszy wymieniony w notowaniu).

Wśród wszystkich detalistów objętych badaniem dwie sieci zaliczyły największy awans, odpowiadając na coraz istotniejszą potrzebę konsumentów - szeroki i dopasowany asortyment produktów - to Rossman i Lidl. Rossman jest obecnie najlepiej ocenianą siecią w Polsce. Taką pozycję zapewniły mu najwyższe noty w kryteriach zaufania, jakości i obsługi oraz wysokie (3. miejsca) w kryteriach szerokiego wyboru, adekwatnych produktów i wygody. Rossman poprzez zintensyfikowanie działań online i udostępnienie aplikacji mobilnej, łączącej w sobie program lojalnościowy i rabatowy, znacząco poprawił też swoją ocenę propozycji cyfrowej. Dzięki temu sieć wyprzedziła Allegro, od trzech lat
zajmujące pierwsze miejsce w klasyfikacji.

W kategorii sieci ogólnospożywczych lista prezentuje się następująco Lidl (obecnie nr 1, rok temu miejsce 2.), Biedronka (nr 2, rok temu nr 1), Kaufland (nr 3 - po raz pierwszy w notowaniu), Auchan (nr 4, rok temu nr 3), Piotr i Paweł (miejsce 5. tak samo jak i rok temu), Tesco (nr 6, rok temu nr 7), Carrefour (nr 7, rok temu nr 8), Netto (nr 8, po raz pierwszy w zestawieniu), Delikatesy Centrum (nr 9, rok temu nr 8), Makro (nr 10, po raz pierwszy w zestawieniu). W zestawieniu 2017 nie pojawiły się sieci Alma, E.Leclerc i Polomarket.

Lidl odebrał Biedronce tytuł lidera wśród najlepiej ocenianych sieci spożywczych. Udało mu się to po pięciu latach podnoszenia pozycji w rankingu dzięki umiejętnemu rozszerzaniu oferty, w tym kategorii non-food, wprowadzaniu szerokiego wyboru świeżych produktów, sezonowych akcji tematycznych, in-out’ów i wysokiemu zaufaniu do marki. 

KOMENTARZE  
FORUM TYMCZASOWO NIEDOSTĘPNE

W związku z ciszą wyborczą dodawanie komentarzy zostało tymczasowo zablokowane.
  • alter ego 2018-03-19 23:44:04

    Aldi Leclerc są na 1 miejscu na drugim Lidl z Kauflandem, zaś ostatnie biedronka stokrotka dino i carrefoury market bo hipermarkety ujdą. Piotra i Pawła rewe mogło by wykupić. lepszy sklep niemiecki niż polski

  • gsp 2018-03-19 21:45:27

    Ja pierdziu i nawet Gebels na zdjęciu.!!!!!! to już nie Polska z resztą już dawno nie.

  • kklo 2018-03-19 18:48:20

    Lepsze niemieckie niż polskie.jedynym fajnym sklepem siecią była alma ponieważ miała wybór nie spotykanych nigdzie indziej rzeczy. Piotr i Paweł to mala namiastka tego plus ich marka własne produktow jest jakości jak badziewie że stonki

ZOBACZ WSZYSTKIE (10)


WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    7,92

  • Śr

    5,50

  • Min

    1,99

ProduktySklepyRegiony

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 8644

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 563358

POLECANE OFERTY

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.