Od stycznia do września Dino powiększyło sieć o 120 sklepów

Autor: dlahandlu.pl 2 października 2018 09:27

Od stycznia do września Dino powiększyło sieć o 120 sklepów Fot. materiały prasowe

Dino Polska S.A. otworzyła od stycznia do końca września 2018 r. 120 nowych sklepów wobec 90 rok wcześniej. Na koniec września 2018 r. sieć liczyła 895 sklepów, wobec 718 marketów rok wcześniej. Powierzchnia sprzedaży sklepów Dino wyniosła 343,3 tys. mkw. wobec 273,0 tys. mkw. rok temu.

W drugim kwartale 2018 r. Grupa Dino wypracowała przychody na poziomie 1,42 mld zł, co oznacza wzrost o 28 proc. Skonsolidowany zysk netto w drugim kwartale wyniósł 70,5 mln zł i był wyższy rok do roku o 51 proc. Na koniec czerwca 2018 roku sieć Dino liczyła 849 marketów, o 172 więcej w porównaniu do analogicznego okresu rok wcześniej. W pierwszym półroczu 2018 r. otwartych zostało 74 nowych sklepów.

W całym pierwszym półroczu 2018 r. skonsolidowane przychody Dino Polska wyniosły 2,7 mld zł i były o blisko 691 mln zł (34,2%) wyższe niż rok wcześniej. - Znacząca poprawa przychodów ze sprzedaży jest wynikiem dalszego dynamicznego rozwoju sieci sklepów Dino o nowe markety oraz wzrostu przychodów w istniejącej sieci sklepów (like for like) na poziomie dwucyfrowym – informowała spółka.

Wzrost sprzedaży LfL wyniósł w I półroczu 2018 r. 14,7% (przy inflacji żywności sięgającej 3,6%), wobec takiego samego wzrostu rok wcześniej. - Wraz z rosnącą skalą Grupa Dino odnotowuje wyższą, stopniowo rosnącą rentowność działalności. Marża EBITDA po I półroczu 2018 r. wyniosła 8,5% i była o 0,2 pkt proc. wyższa niż w analogicznym okresie 2017 r. Zysk netto Grupy wzrósł o 63,9% do 126,5 mln zł – podało Dino

Podobał się artykuł? Podziel się!


WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 9084

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 584697

POLECANE OFERTY

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.