Okazjoner „Janosikiem” dla kupujących online?

Autor: pr 13 października 2016 12:16

Działanie Okazjonera można sprowadzić do jednego zdania: „Bądź pierwszy i kupuj najtaniej”. Ten polski startup poinformuje konsumenta, kiedy produkt, na który poluje w sieci zostanie przeceniony.

Pomysłodawcą platformy jest Łukasz Hirsch, specjalista ds. marketingu afiliacyjnego.

Okazjoner to serwis internetowy zintegrowany z wtyczkami do Chrome’a i Firefoxa. Dzięki temu konsumenci dostaną mailem powiadomienia o obniżkach cen wybranych produktów, określając jaką maksymalną kwotę są w stanie zapłacić za dany produkt. Gdy cena produktu spadnie wystarczająco, informacja pojawia się u niego na skrzynce. 

— Chciałbym, żeby Okazjoner był swojego rodzaju „Janosikiem” dla kupujących online. Informowanie o obniżkach cen to kluczowa funkcja, ale atrakcyjne mogą stać się również dane. Na ich podstawie będzie można określić, kiedy w skali roku ceny wybranych produktów są najkorzystniejsze. Większość sklepów zawyża ceny przed wyprzedażą, by chwilę później mocno je zredukować. Są to tanie sztuczki, które nijak mają się do faktycznych obniżek — przekonuje Hirsch.

Podobał się artykuł? Podziel się!


WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    4,39

  • Śr

    3,22

  • Min

    2,64

ProduktySklepyRegiony

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 7646

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 557388

POLECANE OFERTY

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.