Okocim promuje radlery

Autor: pr 29 maja 2018 15:10

Okocim promuje radlery Fot. materiały prasowe

30 maja marka Okocim rozpoczyna kampanię reklamową letnich piw typu radler, w tym nowego smaku – Okocim Radler Truskawka z kwiatem lipy. Nowy spot to kolejna odsłona platformy komunikacyjnej pt. „Tu się warzy z zasadami”. Tym razem film podkreśla zasadę: „Warzymy, nie produkujemy”.

Kreacja nowego spotu wykorzystuje motyw okocimskiego festiwalu, na którym piwowarzy, na dziedzińcu Browaru Okocim, wspólnie z uczestnikami celebrują nadejście lata. Bohaterem filmu jest Mariusz Karaś, piwowar z Okocimia, związany z browarem od 24 lat. Podczas festiwalu najważniejsze są radlery i ich smak - uczestnicy próbują wszystkich wariantów, mówiąc o swoich odczuciach i orzeźwiającym, piwnym i owocowym charakterze tych piw.

Jak mówi Mariusz Karaś, "Sercem radlera jest piwo – nasze Jasne Okocimskie". Zaś jego sekretem złota proporcja piwa oraz lemoniady z owoców. I to właśnie ona zapewniła marce uznanie konsumentów, a także złote medale na jednym z największych festiwali piwnych w Polsce, Chmielakach Krasnostawskich. Browar Okocim warzy kilka wariantów smakowych piw typu Radler – Radler z limonką, Radler Grejpfrut z limonką, Radler Limonka z owocami leśnymi oraz nowość tego sezonu Radler Truskawka z kwiatem lipy.

Strategię i kreację kampanii przygotowała agencja reklamowa Upside. Produkcją spotów zajął się dom produkcyjny Highnoon.pl, za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy Initiative (należący do IPG Mediabrands).



 

 

 

 

 

 



.

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE




BĄDŹ NA BIEŻĄCO


OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 7664
Ilość aktualnych ofert: 494478

POLECANE OFERTY

Ilość aktualnych ofert: 397 692

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.