One Cargo: Dostarczanie towarów do bagażnika klienta to coraz bliższa przyszłość

Autor: wnp.pl 6 października 2015 19:03

Wobec rosnącej mobilności ludzi, ich pracy i działań przyszłością rynku paczek jest bardzo spersonalizowana dostawa, włącznie z pozostawieniem przez kuriera paczki w samochodzie odbiorcy.

W czasie Europejskiego Kongresu Logistycznego ONECARGO odbyła się dyskusja poświęcona logistyce i rynkowi e-commerce. Wśród poruszonych tematów pojawiła się prognoza trendów w tej dziedzinie.

- We współczesnym handlu sklep zajmuje się rozwojem produktu. Zwłaszcza w branży sprzedaży internetowej. My natomiast przejmujemy wszystko, co związane jest z szeroko pojętą logistyką. Zapewniamy cały łańcuch dostaw - powiedział Andrzej Zawistowski z Rady Nadzorczej XBS Logistics.

- Klient szuka komfortu - wtórował mu Zbigniew Gawęda, Business Development Menager FIEGE Sp. z o.o.

Wobec rosnących wymagań rynku podano przykład pilotażowego dostarczania przesyłek w kooperacji firm kurierskich z producentami samochodowymi. W tym wariancie kurier ma zostawić paczkę w bagażniku samochodu klienta. Rozwiązanie to testują we współpracy DHL i Audi.

Podobał się artykuł? Podziel się!


WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    7,99

  • Śr

    5,52

  • Min

    3,49

ProduktySklepyRegiony

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 8920

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 584697

POLECANE OFERTY

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.