Zapraszamy do zapoznania się z nową, rozbudowaną odsłoną portalu dlahandlu.pl, w której prezentujemy pełny obraz handlu: rynek, konsument, trendy w różnych branżach!

Redakcja

Operator spożywczy przyciąga klientów do centrum handlowego

www.portalspozywczy.pl 3 października 2013 18:10

Operator sieci spożywczej jest bardzo ważnym elementem w budowaniu pozycji centrum handlowego i przyciąganiu klientów, jednak dobór typu sklepu spożywczego powinien być spójny z pozycjonowaniem centrum - uważa Marta Machus-Burek, dyrektor strategii handlowych, Colliers International.

- Na rynku polskim operator spożywczy od zawsze odgrywał bardzo ważną rolę w przyciąganiu klientów do centrum handlowego, jak również budowaniu jego atrakcyjności rynkowej. Biorąc pod uwagę rynki zachodnie, tam funkcjonują centra handlowe zupełnie bez operatorów spożywczych, ale w Polsce jest to bardzo ważny element - mówi Marta Machus-Burek.

Zaznacza jednak, że bardzo ważną rolę odgrywa różnicowanie operatora spożywczego i jego formatu. Sieci handlowe funkcjonują w różnych formatach, jak np. hipermarkety, czy supermarkety, które również różnicują się w kierunku supermarketu klasy premium, czy supermarketu dyskontowego.

- Dobór typu operatora spożywczego powinien być spójny z założeniami i pozycjonowaniem samego centrum handlowego. Połączenie tych dwóch założeń odegra najlepszą rolę w przyciąganiu klientów i budowaniu centrum - mówi Marta Machus-Burek.

Podobał się artykuł? Podziel się!


WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    3,99

  • Śr

    2,98

  • Min

    2,39

ProduktySklepyRegiony

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 9558

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 550351

POLECANE OFERTY

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.