Organic Farma Zdrowia celuje w 100 placówek

Autor: www.dlahandlu.pl 24 października 2016 10:03

Grupa Organic Farma Zdrowia zapowiada rozwój sieci sklepów oraz wzmożone działania edukacyjne w zakresie atutów żywności ekologicznej. Spółka niedawno przejęła sklepy Żółty Cesarz, uruchomiła pierwsze dwa sklepy franczyzowe pod własnym logo i nowe delikatesy w Poznaniu. Docelowo chciałaby mieć ok. 100 placówek.

– Liczymy na zwiększenie liczby sklepów w kolejnych latach do ok. 100 placówek. Stawiamy na franczyzę, nasz program w tym zakresie cieszy się dużym zainteresowaniem wśród partnerów. W przyszłym roku chcemy uruchomić supermarket z ekologiczną żywnością w Warszawie, a potem kolejne w dużych miastach w Polsce. Planujemy również wzmożone działania edukacyjne w zakresie atutów produktów organicznych. To najważniejsze cele naszej Grupy na kolejne lata- mówi prezes Organic Farma Zdrowia Sławomir Chłoń.

Jego zdaniem dane z rynków bardziej rozwiniętych niż polski i doświadczenia obecnych w nich sieci wskazują, że sprzedaż żywności organicznej będzie w Polsce szybko rosła. – Jako największy hurtownik i detalista w Polsce chcemy rosnąć szybciej niż konkurenci na perspektywicznym rynku. I mamy ku temu solidne podstawy– dodaje prezes Chłoń.  

Dane historyczne, jak i prognozy ekspertów wskazują, że trend wzrostowy na polskim rynku żywności ekologicznej utrzyma się przez kolejne dziesięciolecia. Obecnie w Unii Europejskiej konsumenci wydają na produkty ekologiczne ok. 44 euro rocznie. W Polsce to jedna dziesiąta tej kwoty.

 

Podobał się artykuł? Podziel się!


WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    4,99

  • Śr

    3,16

  • Min

    2,45

ProduktySklepyRegiony

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 9483

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 584697

POLECANE OFERTY

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.