Zapraszamy do zapoznania się z nową, rozbudowaną odsłoną portalu dlahandlu.pl, w której prezentujemy pełny obraz handlu: rynek, konsument, trendy w różnych branżach!

Redakcja

Orlen bez Delikatesów Centrum na stacjach. Koncern "poszerzył swoje kompetencje"

Autor: dlahandlu.pl 11 października 2016 11:12

Orlen bez Delikatesów Centrum na stacjach. Koncern "poszerzył swoje kompetencje" fot. Orlen

Delikatesy Centrum, które działały na stacjach Orlen w Warszawie, Płocku, Gdańsku, Krakowie, Legionowie i Olsztynie zostały zamknięte. Biuro prasowe PKN Orlen tak skomentowało ten fakt:

- Projekt testowy nowych formatów sklepu Delikatesy Centrum na stacjach ORLEN dobiegł końca. Zgodnie z wcześniejszymi zapowiedziami pilotaż trwał około roku. Jesteśmy zadowoleni z osiągniętych w trakcie testów wyników i zebranych w tym czasie opinii klientów. Testowane sklepy odpowiadały najnowszym trendom i oczekiwaniom naszych klientów. Dzięki temu projektowi, PKN ORLEN poszerzył swoje kompetencje, zebrał dużo nowych doświadczeń i zyskał wiedzę, która posłuży w dalszej działalności - napisało biuro prasowe PKN Orlen w odpowiedzi przesłanej do redakcji dlahandlu.pl.

Eurocash również poinformował, że testowy projekt nowego formatu sklepów Delikatesy Centrum na stacjach ORLEN dobiegł końca i logo Delikatesów Centrum nie widnieje już na sklepach prowadzonych przez ORLEN. - W ramach tego pilotażowego projektu koncern paliwowy otworzył na swoich stacjach 10 placówek pod szyldem Delikatesy Centrum. Od początku współpracy zakładaliśmy, że jest to projekt testowy, nastawiony na sprawdzenie nowej formuły i wypracowanie nowych rozwiązań. Ten cel został osiągnięty. Dzięki temu projektowi zarówno ORLEN, jak i Eurocash poszerzyły swoje kompetencje, zebrały dużo nowych doświadczeń i zyskały wiedzę, która posłuży w dalszej działalności. Po zakończonych testach ORLEN podjął decyzję o kontynuowaniu projektów związanych z rozwojem własnych konceptów - odpowiedział nam Eurocash.

Sklepy Delikatesy Centrum (Eurocash) były testowane na stacjach PKN Orlen od jesieni 2014 roku.

W lutym 2016 roku podobnym efektem zakończyły się testy sklepów Tesco na stacjach Orlenu.

Od połowy czerwca Orlen rozwija własny koncept sklepu przystacyjnego O'shop. Opórcz pieczywa, warzyw, owoców, przekąsek, nabiału, sprzedawany jest tutaj także świeżo wyciskany sok, zimne i gorące napoje. W sklepie został także wygospodarowany kącik gastronomiczny do konsumpcji na miejscu.

Na koniec drugiego kwartału 2016 roku koncern Orlen posiadał 2693 stacji paliw, co oznacza wzrost liczby stacji o 11(r/r). W Polsce ubyło 8 stacji. Orlen kontynuował dalszy rozwój oferty pozapaliwowej poprzez otwarcie 31 punktów Stop Cafe i Stop Cafe Bistro. Na koniec kwartału funkcjonowały 1622 punkty, w tym: 1454 w Polsce.

Podobał się artykuł? Podziel się!


WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 9324

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 553718

POLECANE OFERTY

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.