Zapraszamy do zapoznania się z nową, rozbudowaną odsłoną portalu dlahandlu.pl, w której prezentujemy pełny obraz handlu: rynek, konsument, trendy w różnych branżach!

Redakcja

Orlen chce zwiększyć udział sprzedaży polskich produktów na stacjach do 60 proc.

Autor: PAP 31 lipca 2018 12:52

Orlen chce zwiększyć udział sprzedaży polskich produktów na stacjach do 60 proc.

Orlen chce zwiększyć udział sprzedaży polskich produktów w sprzedaży detalicznej na stacjach benzynowych do 60 proc. z obecnych 50 proc. - poinformował na wtorkowej konferencji prasowej prezes PKN Orlen Daniel Obajtek.

"Chcemy zwiększyć udział polskich produktów w sprzedaży detalicznej na naszych stacjach benzynowych do 60 proc. z obecnych 50 proc." - powiedział Obajtek.

"Prowadzimy również rozmowy z naszymi partnerami prowadzącymi stacje benzynowe za granicą Polski. Liczymy, że także tam trafimy z ofertą polskich produktów" - dodał.

Prezes Obajtek liczy także, że potencjał sprzedaży polskich produktów zwiększy się po planowanej na połowę przyszłego roku finalizacji transakcji przejęcia Grupy Lotos. PKN Orlen będzie wtedy dysponował siecią łącznie około 2.700 stacji. 

PKN Orlen ogłosił dziś, że startuje z kampanią PolskieSoki, w ramach której - jak podkreśla koncern - nie tylko odpowiada na oczekiwania konsumentów, ale wspiera też polskich sadowników

- Zdajemy sobie sprawę ze znaczenia jakie sieć detaliczna PKN Orlen ma dla polskiej gospodarki. Dlatego wspieramy polskich sadowników poprzez zwiększenie dostępności i promocje ich produktów na naszych stacjach. W ciągu roku chcemy zwiększyć sprzedaż polskich soków o 150 proc. - powiedział prezes.

Orlen w drugim kwartale zanotował rekordowy wynik segmentu sprzedaży detalicznej - 677 mln zł, czyli aż o 18 proc. więcej, niż rok wcześniej.

Sprzedaż detaliczna w Orlenie to paliwa, ale nie tylko. Firma rozwija swoją ofertę pozapaliwową. W drugim kwartale Orlen otworzył 32 punkty Stop Cafe/Star Connect (włączając w to sklepy convenience pod marką O!SHOP).

W drugim kwartale miała 1,74 mld zł zysku netto (rok wcześniej 1,54 mld zł) i 26,7 mld zł przychodów (wobec 23 mld zł przed rokiem). 

Podobał się artykuł? Podziel się!


WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    1,79

  • Śr

    0,84

  • Min

    0,64

ProduktySklepyRegiony

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 9590

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.