Zapraszamy do zapoznania się z nową, rozbudowaną odsłoną portalu dlahandlu.pl, w której prezentujemy pełny obraz handlu: rynek, konsument, trendy w różnych branżach!

Redakcja

Orlen rusza z nowym konceptem sklepu na stacjach

Autor: dlahandlu.pl 15 czerwca 2015 09:41

Orlen rusza z nowym konceptem sklepu na stacjach

PKN Orlen na początku czerwca zgłosił do rejestracji w Urzędzie ds. Harmonizacji Rynku Węwnętrznego (OHIM) znak towarowy O!Shop Orlen.

Znak tworzą fantazyjna litera „O” wraz z „!”, koloru jasnozielonego, słowa „SHOP” koloru czarnego nad słowem „ORLEN” napisanym wielkimi drukowanymi literami koloru białego na czerwonej apli. Litera „O” wraz z „!” umieszczona jest pod kątem w stosunku do słów SHOP i ORLEN.

Jednocześnie w połowie czerwca w centrum Warszawy zaczął działać już pierwszy sklep na stacji Orlen w tym koncepcie. Opórcz pieczywa, warzyw, owoców, przekąsek, nabiału, sprzedawany jest tutaj także świeżo wyciskany sok, zimne i gorące napoje. W sklepie został także wygospodarowany kącik gastronomiczny do konsumpcji na miejscu.

Przypomnijmy, w ramach rozwoju usług detalicznych od jesieni 2014 roku na stacjach Orlenu uruchamiane są także placówki handlowe pod logo Tesco Express oraz Delikatesy Centrum.

Jak wyjaśniło biurowe prasowe PKN Orlen: - Jesienią ubiegłego roku zdecydowaliśmy się wraz z firmami Tesco i Eurocash na przeprowadzenie programu pilotażowego, mającego na celu przetestowanie nowych formatów sklepowych na wybranych stacjach ORLEN. W przypadku Tesco testowe sklepy pod szyldem Tesco express zostały otwarte w Warszawie, Krakowie i Łodzi, natomiast współpraca z Eurocash dotyczy uruchomienia sklepów pod marką Delikatesy Centrum między innymi w Płocku, Gdańsku, Warszawie i Krakowie. Łącznie otwartych zostanie po 10 lokalizacji w ramach każdego projektu.
O doborze lokalizacji decydujemy wspólnie z danym partnerem. Staramy się kierować potrzebami klientów z danego regionu oraz możliwościami dostosowania infrastruktury w rozważanej lokalizacji.
Program pilotażowy potrwa około roku. Po tym czasie będziemy mogli przekonać się jak na naszych stacjach sprawdzi się zupełnie nowy format sprzedaży pozapaliwowej i tym samym podjąć decyzje dotyczące ewentualnej dalszej współpracy - napisano w odpowiedzi przesłanej do redakcji dlahandlu.pl.

Podobał się artykuł? Podziel się!
  • OOO! 2015-06-20 08:14:40

    A to logo na polski rynek i to tego największej polskiej firmy to porażka

  • Wsparcie 2015-06-20 08:11:15

    Sami nie dadzą rady bo to spółka skarbu państwa

  • Agata 2015-06-15 17:20:16

    Brawo ! wyciągnęli know-how od Anglików i Portugalczyków i ruszają ze swoim konceptem.

ZOBACZ WSZYSTKIE (3)


WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 9592

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 553718

POLECANE OFERTY

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.