OSM Piątnica na FRSiH: Z punktu widzenia budowy zaufania konsumenta, istotne jest to co kryje opakowanie

Autor: dlahandlu.pl 5 listopada 2018 16:03

OSM Piątnica na FRSiH: Z punktu widzenia budowy zaufania konsumenta, istotne jest to co kryje opakowanie fot. PTWP

Pomimo, że rozmawiamy o walorach opakowań, to z punktu widzenia budowania zaufania do produktu istotne jest, co znajduje się w opakowaniu - powiedział Tomasz Głasek, dyrektor handlowy OSM Piątnica w czasie debaty "Produkt przemawia do klienta - co komunikuje opakowanie" na XI FRSiH 2018.

Dyrektor OSM Piątnica zaznaczył, że przez 30 lat firma zyskała uznanie konsumentów poprzez gwarancję jakości i powtarzalności parametrów oferowanych produktów, które były zawsze pakowane zgodnie z najnowszymi oczekiwaniami konsumenckimi.

- Pogodzenie tradycyjności produkcji i innowacyjności opakowań często jest sporym wyzwaniem. Kształt 200-gramowego kubeczka, który wprowadziliśmy na rynek wiele lat temu, do dziś wyznacza to w jaki sposób pakowane są białe produkty spożywcze, takie jak serki wiejskie, czy śmietany. Z kolei na przełomie 2004/2005 roku wprowadziliśmy twaróg w opakowaniu plastikowym z otwieranym wielokrotnie wieczkiem. Było to rozwiązanie, które zostało podchwycone przez inne mleczarnie w Polsce, a potem także w Europie. Zaś od 6 lat cieszymy się sukcesem mleka świeżego, sprzedawanego w podlegającej łatwemu recyklingowi butelce HDP z uchwytem. Taka butelka cieszy się dużym powodzeniem w krajach anglosaskich, ale w Polsce nie była wcześniej stosowana. OSM Piątnica wprowadzając ją na rynek zdecydowała się na odważny krok, gdyż wszyscy nasi konkurenci, ale także nasi dystrybutorzy, wróżyli nam rychłą katastrofę. My chcieliśmy przebić jednak pewną barierę, którą napotkaliśmy po przejęciu zakładu w Ostrołęce i wypuszczeniu na rynek mleka z logo OSM Piątnica w standardowych opakowaniach kartonowych. Okazało się, że to był strzał w dziesiątkę, bo tego rodzaju wygody nie oferowały konkurencyjne produkty. To była wartość dodana, którą zaproponowaliśmy, łącząc nowe opakowanie z siłą brandu - stwierdził Tomasz Głasek.

Podobał się artykuł? Podziel się!


WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    10,99

  • Śr

    6,72

  • Min

    3,99

ProduktySklepyRegiony

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 7781

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.