Zapraszamy do zapoznania się z nową, rozbudowaną odsłoną portalu dlahandlu.pl, w której prezentujemy pełny obraz handlu: rynek, konsument, trendy w różnych branżach!

Redakcja

Otwarcie nowego salonu Briju to koszt ok. 1 mln zł

Autor: dlahandlu.pl 9 września 2014 11:36

Skonsolidowane przychody ze sprzedaży BRIJU wzrosły w II kwartale o 42 proc. r/r i osiągnęły prawie 100 mln zł. W całym półroczu przychody wyniosły 167,2 mln zł, a zysk netto 4,5 mln zł.

- Obecnie mamy 9 czynnych salonów BIRJU. We wrześniu i październiku otworzymy kolejne 3 sklepy. Pozytywnie wpływa to na wielkość sprzedaży pod własną marką, dzięki czemu zwiększamy poziom osiąganej przez nas marży - powiedział Przemysław Piotrowski, prezes BRIJU S.A.
Marża brutto ze sprzedaży wyniosła w I półroczu 6,3 proc., co oznacza wzrost o 1,4 p. p. wobec I półrocza 2013 r. Marża netto wyniosła 2,7 proc. i była nieznacznie niższa od osiągniętej przed rokiem.
- Nieznaczny spadek marży na poziomie operacyjnym i netto wynika z kosztów związanych z utrzymaniem salonów oraz otwieraniem nowych. Aby otworzyć nowy salon potrzebujemy około 1 mln zł na przystosowanie sklepu do naszych standardów oraz jego zatowarowanie - dodał Przemysław Piotrowski.
Udział przychodów ze sprzedaży wyrobów jubilerskich w sprzedaży ogółem wyniósł 3,3 proc., a udział segmentu wyrobów jubilerskich w zysku brutto ze sprzedaży 13,3 proc. Zysk brutto ze sprzedaży wyniósł w I półroczu 10,5 mln zł, co oznacza wzrost o 70 proc. r/r. Zysk z działalności operacyjnej w tym okresie wyniósł 5,9 mln zł, wobec 4,9 mln rok wcześniej.

Podobał się artykuł? Podziel się!


WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    18,99

  • Śr

    14,33

  • Min

    8,95

ProduktySklepyRegiony

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 9731

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.