„Otwórz się na wygrywanie” - startuje loteria marki Królewskie

1 czerwca startuje loteria „Otwórz się na wygrywanie”. Pod kapslami i zawleczkami promocyjnych opakowań piwa Królewskie czeka ponad milion nagród - piw i koszulek meczowych Legii Warszawa. Sprzedaż promocyjna potrwa do 31 października lub do wyczerpania zapasów.
„Otwórz się na wygrywanie” to loteria typu instant win, w której konsument od razu dowiaduje się o wygranej. Informacje o nagrodzie znajdzie pod kapslem lub zawleczką promocyjnych butelek i puszek Królewskiego, które trafią do sklepów w województwie mazowieckim i lubelskim.
Nagrodami w loterii są koszulki meczowe Legii Warszawa oraz ponad milion puszek Królewskiego (500 ml). Wygrane piwa odebrać można w oznaczonych punktach sprzedaży, biorących udział w promocji (aktualna lista na stronie www.krolewskie.pl), a koszulki w oficjalnym klubowym sklepie Legia FanStore przy ul. Łazienkowskiej 3 w Warszawie.
Przeczytaj także:
Loteria „Otwórz się na wygrywanie” to kolejna wspólna inicjatywa Królewskiego i Legii. Piwo nr 1 w regionie wspiera piłkarską dumę stolicy od 2004 roku, a niedawno podpisana nowa umowa przedłuża współpracę o kolejne trzy lata. Dzięki temu strategicznemu partnerstwu marka chce być bliżej swoich konsumentów i uczestniczyć w wydarzeniach ważnych dla stolicy i całego regionu.
Loterię wspiera promocja w punktach sprzedaży (oznakowane opakowania, dedykowane materiały POS) oraz rozpoczynająca się w czerwcowa online i OOH.
Przeczytaj także:
Za realizację loterii odpowiada agencja G3 Group. Kreację przygotowała agencja JUST, działania w kanale digital prowadzi agencja TWIN .digital collective., a za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy Mediavest. Komunikację PR prowadzi agencja ROOTS PR.

WYBRANE DLA CIEBIE
- Pn 19:58 Kaucja za plastikowe butelki to kwestia miesięcy
- Pn 19:38 Grupa Żywiec nie zgadza się z wynikami kontroli skarbówki
- Pn 19:02 Świąteczna zbiórka butelek bez paragonów w Żywcu
- Pn 18:03 Jerzy Mazgaj kupuje akcje VRG za blisko milion zł
- Pn 17:36 KE pyta wydawców mediów, jak Google gromadzi i wykorzystuje ich dane
- Pn 17:27 Prognoza na 2020 rok: Marki wracają do realu i zajmują stanowisko
- Pn 15:15 KiK na półmetku rozwoju w Polsce. Ponad 300 sklepów w 7 lat
- Pn 14:53 6 kluczowych wyzwań w handlu detalicznym według PIH
-
Tesco exit: Auchan i Carrefour muszą przemyśleć swoje strategie
-
Kaufland bierze siódmą lokalizację Tesco?
-
Ekspert EY: Tesco próbowało budować ofertę dla wyimaginowanego "euroshopera"
-
UOKiK wszczął postępowanie przeciwko Allegro
-
Kaufland z kolejnym butelkomatem w sklepie. Czy Lidl pójdzie za tym przykładem?
-
Czy nowemu inwestorowi - SPAR Group - uda się odzyskać rynek po Piotrze i Pawle?
- 1 Spółki Piotra i Pawła chcą, by najwięksi wierzyciele poparli układ. Prawnik...
- 2 Czy wierzyciele Piotra i Pawła zgodzą się na spłatę 10 proc. wierzytelności?...
- 3 Piotr Korek po niespełna roku spędzonym w Heriot przechodzi do Napollo
- 4 Tesco exit: Auchan i Carrefour muszą przemyśleć swoje strategie
- 5 Tesco wystawia na świąteczną licytację kolację z ...Martinem Behanem
- 6 Lewiatan w lokalizacji po Intermarche w Kruszwicy

BĄDŹ NA BIEŻĄCO
OGŁOSZENIA
PRACA W HANDLU
TYP OFERT »GORĄCE OFERTY
POLECANE OFERTY
- Mieszkanie, Warszawa Ursynów (Stary Imielin), Pustułeczki, 82.30 m², sprzedam mieszkanie
- Mieszkanie, Kielce Baranówek, Lisowczyków, 93.70 m², sprzedam mieszkanie
- Mieszkanie, Kielce Baranówek, Lisowczyków, 122.00 m², sprzedam mieszkanie
- Mieszkanie, Kielce Baranówek, Lisowczyków, 130.70 m², sprzedam mieszkanie
SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH
Drogi Użytkowniku!
W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).
Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.
Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).
Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.
Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.
Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.